۱۰ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8086606
T T
۰ نفر

یک نوجوان 14 ساله با ضربات چاقو در لندن به قتل رسید

۱۰ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8086606
یک نوجوان 14 ساله با ضربات چاقو در لندن به قتل رسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/10 لندن - یک نوجوان دیگر انگلیسی بامداد یکشنبه در یکی از خیابان های منطقه هکنی واقع در شرق لندن با ضربات چاقو به قتل رسید.
به گزارش ایرنا این نوجوان 14 ساله در نخستین ساعات بامداد امروز و در جریان درگیری خیابانی با چاقو مورد حمله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت .
در این درگیری خیابانی یک دختر 16 ساله نیز با چاقو مجروح شد.
با قتل این نوجوان انگلیسی تعداد نوجوانانی که از آغاز سال 2008 تاکنون در خیابان های پایتخت انگلیس به قتل رسیده اند به 25 نفر رسید.
اکثر این نوجوانان با ضربات چاقو به قتل رسیده اند.
یک نوجوان 16 ساله انگلیسی نیز روز شنبه در یکی از محلات شهر لیورپول با ضربات چاقو به قتل رسید.
این نوجوان 16 ساله در محله اولد سوان و در جریان درگیری با چند نوجوان دیگر در یک مهمانی با چاقو هدف حمله قرار گرفت و قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت .
کارشناسان مسایل اجتماعی در انگلیس ، گسترش پدیده فعالیت دسته های بزهکار نوجوان ، حملات انتقام جویانه ، ملاک تشخص بودن حمل اسلحه توسط نوجوانان ، ارزان بودن مشروبات الکلی و سست شدن بنیان خانواده ها را از دلایل اصلی افزایش خشونت میان این قشر از جامعه انگلیس می دانند.
از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود 45 نوجوان انگلیسی در مناطق مختلف این کشور با ضربات چاقو به قتل رسیده اند.
براساس بررسی های صورت گرفته در حال حاضر حدود 46 درصد از جوانان و نوجوانان انگلیسی بویژه در شهرهای بزرگی مانند لندن ، منچستر و لیورپول با خود سلاح سرد، نظیر چاقو، پنجه بوکس ، دشنه و ... حمل می کنند.
اروپام 345** شماره 152 ساعت 21:44 تمام
۰ نفر