راه هاي مبارزه با جنگ نرم و هجمه هاي دشمنان براي جوانان بازشناسي شود

آبادان- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج آبادان گفت: راه هاي مبارزه با جنگ نرم و ابعاد خانمان سوز هجمه هاي دشمنان براي نوجوانان و جوانان بازشناسي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،سرهنگ 'عادل عساكره' روز شنبه در همايش بزرگ فرهنگي، تبليغي روحانيون شهرستان آبادان كه در ناحيه مقاومت بسيج آبادان برگزار شد، افزود: اردوهاي راهيان نور دانش آموزي يك عمليات فرهنگي بزرگ و بي نظير است كه استقبال نوجوانان و دانش آموزان از اين اردوها نشاني بر جايگاه خاصي فرهنگ مقاومت و ايثار در بين نوجوانان و جوانان دارد.

وي اظهار داشت:دشمنان با رخنه در درون خانواده ها و جامعه انواع هجمه هاي فرهنگي و تبليغي را براي جوانان اشاعه داده كه اين اقدام مقابله با آنان را سخت كرده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج آبادان افزود: در اين راه علاوه بر مقابله بايد از ابزار هجوم نيز استفاده كرده و اجازه ندهيم رخنه دشمنان در ابعاد فرهنگي جامعه بيش از اين دوام داشته باشد.

سرهنگ عساكره با اشاره به راه كارهاي بسيج براي مبارزه با جنگ نرم گفت: شجره طيبه صالحين و حلقه هاي فرهنگي و تربيتي جوانان در اين گروه، همچنين برگزاري اردوهاي راهيان نور دانش آموزي از جمله طرح هاي بي شمار سپاه در راه مبارزه با جنگ نرم است.

وي اظهار داشت:اردوهاي راهيان نور دانش آموزي يك عمليات فرهنگي بزرگ و بي نظير است كه استقبال نوجوانان و دانش آموزان از اين اردوها نشاني بر جايگاه خاص فرهنگ مقاومت و ايثار در بين نوجوانان و جوانان دارد.

وي با اشاره به انتظارات بسيج و سپاه از جامعه روحانيت شهرستان آبادان افزود: با توجه به حضور روحانيت در جبهه هاي جنگ و صحنه هاي مختلف مبارزاتي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران انتظار داريم آنان بيش از گذشته ما را در راه فرهنگي ياري كنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج آبادان گفت: در اردوهاي راهيان نور فضا براي بحث هاي تربيتي و بصيرت افزايي بسيار مهيا بوده و روحانيت با پشتيباني و حضور در اين اردوها از اشاعه فرهنگ غربي در جامعه دانش آموزي آبادان جلوگيري كنند.

وي با طرح يك پيشنهاد به حوزه عليمه امام صادق(ع) آبادان افزود: حوزه عليمه با ايجاد يك كارگاه علمي طلاب را براي حضور در جمع كاروان هاي راهيان نور و افزايش طرح هاي بصيرتي در بين دانش آموزان به مناطق عملياتي اعزام كند.

عساكره اظهار داشت: 20 نفر از طلاب با كاروان هاي راهيان نور دانش آموزي همراه شده و مطالب فرهنگي را كه در حوزه آموزش ديده اند در قالب يك كارگاه عملي به نوجوانان و جوانان آموزش دهند.7103