۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 80880196
T T
۰ نفر
پيكر دو مرزبان شهيد نيروي انتظامي در شهرستان هاي فيروزه و قوچان تشييع شد

مشهد- پيكر مطهر دو سرباز وظيفه جمعي مرزباني نيروي انتظامي كه جمعه در درگيري با اشرار مسلح در سراوان به شهادت رسيده بود، روز سه شنبه در شهرستان هاي فيروزه و قوچان تشييع شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، پيكر مطهر يكي از اين شهدا به نام 'محمد صادق نژاد' با حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ايثارگران، مردم شهيد پرور، مسوولان و فرماندهان و پرسنل نظامي و انتظامي از بيمارستان شهدا تا ميدان مركزي شهر قوچان تشييع شد.

پيكر مطهر اين شهيد والامقام بعد از تشييع براي خاكسپاري به بقعه متبركه امام زاده سيد ابراهيم واقع در شهر كهنه قوچان انتقال يافت.

همچنين پيكر مطهر سرباز وظيفه 'محمد سليماني' يكي ديگر از مرزبانان انتظامي روز سه شنبه با شكوه خاصي از چهار راه بعثت تا مسجد جامع تحت جلگه شهر فيروزه تشييع و براي تدفين به روستاي سليماني اين شهرستان انتقال يافت.

در درگيري جمعه شب بين نيروهاي مرزباني و اشرار مسلح در منطقه ميل 167 در محدوده گردان مرزي سيركان شهرستان سراوان استان سيستان و بلوچستان 14 نفر از نيروهاي مرزباني به درجه رفيع شهادت نايل آمده و شش تن مجروح شدند.

از مجموع اين شهدا 11 شهيد مربوط به استان خراسان رضوي است كه هفت شهيد روز دوشنبه در مشهد، تربت حيدريه ، خليل آباد و رشتخوار و چهار شهيد ديگر روز سه شنبه در سبزوار، تحت جلگه شهرستان فيروزه و قوچان تشييع شدند.ك/3

7490/659/ 330
۰ نفر