۸ آبان ۱۳۹۲، ۸:۱۸
کد خبر: 80881273
T T
۰ نفر
استكبار ستيزي انقلاب اسلامي ريشه در اعتقادات قرآني دارد

تويسركان- فرمانده سپه ناحيه تويسركان گفت: استكبار ستيزي انقلاب اسلامي و مردم به عنوان صاحبان اصلي آن، ريشه در اعتقادات قرآني و ديني دارد.

سرهنگ سعيد سعيدي شامگاه سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بسيج دانش آموزي در جمع خبرنگاران افزود: قرآن كريم به وسيله پيامبران نجات بخش الهي همه مردم را به پرستش خداي يگانه و دوري و اجتناب از فرمانبرداري از طاغوت امر مي كند.

وي اضافه كرد: ولايت و سرپرستي انسان ها به عنوان مخلوقات تنها شايسته ذات خداوند متعال است و اطاعت كوركورانه و منفعت طلبانه از قدرت هاي ظاهري دنيوي به معناي فرمانبرداري از طاغوت و القائات شيطان است.

سرهنگ سعيدي با اشاره به ثبت يوم الله 13 آبان ماه به عنوان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني بيان كرد: تبعيد امام خميني(ره) به تركيه در سال 42، كشتار دانش آموزان بي گناه در سال 57 و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال 58 مهمترين رويدادهاي شكل گرفته در يوم الله 13 آبان هستند.

وي از برگزاري يادواره 96 شهيد دانش آموز تويسركان در اين هفته خبر داد و افزود: برگزاري صبحگاه مشترك دانش آموزي، اعزام راويان وقايع انقلاب به مدارس با موضوع جايگاه يوم الله 13 آبان در پيروزي انقلاب و برپايي مسابقات فرهنگي از ديگر برنامه هاي اين هفته در تويسركان به شمار مي روند.

سرهنگ سعيدي ادامه داد: همچنين در اين هفته شاهد برگزاري همايش آموزشي براي فرماندهان واحدهاي بسيج مقاومت شهرستان خواهيم بود.

فرمانده سپاه ناحيه تويسركان هفته بسيج دانش آموزي را نماد حركت پويا و توفنده نسل امروز كشور در مسير تخقق اهداف بلند جمهوري اسلامي و شهدا دانست و اظهار داشت: بايد با تعميق فرهنگ سازي الهي، لزوم به كارگيري روحيه استكبار ستيزي در مسير تحقق عدالت در جوامع بشري براي عموم دانش آموزان تشريح و نهادينه شود.

7531/551