۶ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۷
کد خبر: 80924142
T T
۰ نفر
تنها راه مقابله با جنگ نرم، عمل كردن به رهنمودهاي رهبري است

كاشان – ايرنا - جانشين فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان گفت: تنها راه مقابله با برنامه هاي جنگ نرم دشمن توجه و عمل كردن به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، سرهنگ 'حسين حسين زاده' سه شنبه شب در آيين بزرگداشت هفته بسيج در مسجد 'صفاري' كاشان اظهار داشت: پياده كردن شيوه ها و الگوهاي سبك زندگي اسلامي چراغ راهي است كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بارها بر آن تاكيد كرده اند.

وي افزود: دشمن پس از شكست در جنگ سخت، براي رسيدن به اهداف شوم خود به دنبال تغيير سبك زندگي در ايران است.

وي تاكيد كرد: غرب به اين نتيجه رسيده است كه با جنگ سخت نمي توان ملتي كه عاشورا و كربلا ، غدير و اسلام و شهادت را دارد به زانو درآورد و شكست داد.

حسين زاده، براندازي نرم، جنگ رواني، راه اندازي صدها شبكه هاي ماهواره اي و جنگ رايانه اي اينترنتي را از انواع مختلف جنگ نرم دشمن بيان كرد و گفت: در اين جنگ، انديشه و تفكر جامعه هدف اصلي دشمن است تا از اين طريق حلقه هاي فكري و فرهنگي را سست و بي ثباتي را تزريق كند.

وي افزايش طلاق در جامعه را يكي از پيامدهاي جنگ نرم دشمن با بهره گيري از شبكه هاي ماهواره اي عنوان كرد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان با بزرگداشت هفته بسيج تصريح كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون اين شجره طيبه در برابر همه توطئه هاي ضد انقلاب و منافقين از كردستان گرفته تا سيستان و بلوچستان، كودتاي نوژه، ترور شخصيت هاي نظام و به ويژه دوران هشت سال دفاع مقدس ايستادگي و مقاومت كرده است.

وي تاكيد كرد: امروز نيروهاي با بصيرت و غيور بسيجي مقابل جنگ نرم دشمن ايستاده و شهداي بسياري را در اين راه تقديم نظام اسلامي كرده اند.

حسين زاده با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان كرد: سرمايه اصلي ما همان شهدا و خاطرات دوران دفاع مقدس است كه مسوولان بايد به اين مهم توجه داشته باشند.

اين مراسم با حضور آيت الله 'عبدالنبي نمازي' نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان برگزار شد.

562/1042