ورزشكاران مازندراني هر2روز در رقابت‌هاي جهاني و آسيايي مدال كسب كردند

ساري- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان مازندران با بيان اينكه اين استان امسال در رشته هاي مختلف ورزشي سال طلايي را سپري مي كند، گفت: ورزشكاران مازندراني از ابتداي امسال تاكنون به طور ميانگين در هر كمتر از دو روز در رقابتهاي معتبر جهاني، آسيايي وبين المللي مدال كسب كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ' احمد سعادتمند' چهارشنبه شب در آيين تجليل از مربي و بازيكن آملي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان ايران در آمل افزود: ورزشكاران مازندران از ابتداي امسال تاكنون 136 نشان در 28 رشته ورزشي از مسابقات مهم قهرماني جهان، آسيايي و بين المللي كسب كردند.

وي ادامه داد: اداره كل ورزش و جوانان مازندران در همين راستا و به منظور تكريم از افتخارآفريني امسال ورزشكاران مازندراني مراسم تجليل از اين قهرمانان را با حضور مسوولان كشوري در ساري برگزار مي كند.

مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: درخشش ورزشكاران تيم هاي ملي و نيز مازندراني در حالي در مسابقات جهاني و بين المللي كسب شد كه جمهوري اسلامي ايران در اين مدت در اوج تحريم‌هاي نابرابر دشمنان قرار داشت.

سعادتمند به جايگاه شهرستان آمل در ابعاد سياسي ، اجتماعي و ورزشي در مازندران اشاره كرد و افزود: اين شهرستان در رشته هاي مختلف ورزشي از جمله واليبال از طريق حضور تيم كاله در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا و جهان و كشتي فرنگي با حضور ' قاسم رضايي' خود را بخوبي مطرح كرده است.

وي، اقدام شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل در حمايت از تيم هاي ورزشي در ليگ هاي كشوري و نيز تجليل از ورزشكاران مدال آور در مسابقات جهاني و آسيايي را ارزشمند توصيف و ابراز اميدواري كرد: اين فرهنگ ارزشمند كه شوراي اسلامي شهر آمل باني آن شده در ساير شهرهاي مازندران با هدف ايجاد انگيزه در ميان ورزشكاران الگوگيري شود.

شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل از ' مسعود فلاح ' مربي و' پيمان يعقوبي'‌بازيكن آملي تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان ايران كه دهه نخست آبان ماه امسال در رقابت هاي پارآسيايي نشان طلاي مسابقات را كسب كردند، تجليل كرد.ك/3

7327/1654