۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80928503
T T
۰ نفر

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بین المللی شد

۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80928503
دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بین المللی شد

مشهد- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: كمیته گسترش واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی، با درخواست بین المللی شدن واحد مشهد و پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه موافقت كرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دكتر ناصر پریز افزود: با توجه به ظرفیتها و توانمندیهای علمی، حضور اعضای هیات علمی و استادان مجرب و صاحب تألیف، امكانات كتابخانه ای، آزمایشگاهی، بسترهای مناسب آموزشی، دانشجویی و رفاهی و سایر مؤلفه های اختصاصی و عمومی مورد تأیید كمیته گسترش واحدهای بین الملل، این دانشگاه مجوز پذیرش دانشجوی خارجی را از كمیته گسترش دریافت كرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم اكنون با درجه جامع و برخورداری از 10 رشته در مقطع دكترای حرفه ای و تخصصی، یك رشته دكتری حرفه ای پزشكی، 51رشته در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته، 71 رشته در مقطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته در مجموع دارای 150 رشته تحصیلی است.

وی افزود: این واحد دانشگاهی دارای 552 عضو هیأت علمی تمام وقت و نیمه وقت است كه از این تعداد، 228 نفر مربی و 324 نفر استادیار و بالاتر از آن هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای دانشكده های پزشكی و پیراپزشكی، حقوق و علوم سیاسی و زبانهای خارجی، معماری و هنر، فنی و مهندسی، الهیات و معارف اسلامی، حسابداری و مدیریت و كشاورزی و نیز دو گروه مستقل تربیت بدنی و علوم ورزشی و علوم تربیتی و یك مجتمع آموزشی در گلبهار است./1

1922 /664/ 1645
۰ نفر