۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 80936812
T T
۰ نفر
برادران مرداني آذر براي كودكان در تبريز بيمارستان مي سازند

تبريز - ايرنا - بر اساس تفاهم‌ نامه استاندار آذربايجان شرقي، دبيركل مجمع خيرين سلامت كشور، رييس دانشگاه علوم پزشكي تبريز و خيريه حضرت زهرا (برادران مرداني آذر)، بيمارستان 426 تختخوابي كودكان در تبريز احداث مي شود.

بر اساس اين تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشكي تبريز نيز تجهيز اين بيمارستان پس از پايان احداث آن در زميني كه از سوي شهرداري تبريز تامين شده است، متعهد ‌شده است.

بيمارستان جامع آموزشي و درماني 426 تخت‌خوابي كودكان زهرا مرداني آذر جايگزين بيمارستان فعلي كودكان تبريز خواهد شد.

استاندار آذربايجان شرقي در آيين امضاي اين تفاهم نامه گفت: سال‌هاست كه استان از خدمات برادران مرداني آذر در مدرسه‌ سازي و ديگر كارهاي خير بهره‌مند است و اين خدمات هر سال گسترش پيدا مي‌كند.

اسماعيل جبارزاده اظهاركرد: انسان‌هايي هستند كه پول فراواني هم دارند اما اجازه استفاده از آن را حتي براي خودشان هم ندارند، اما خدا را شاكريم كه خانواده بزرگوار مرداني آذر سرمايه خود را در كارهاي ارزشمند هزينه مي ‌كنند.

وي با تاكيد بر اين كه همه امكانات استان بايد در خدمت خيرين باشد افزود: خيرين عزيز همه نيت و فكر و ذكرشان خدمت به محرومين و كارهاي خير است و وظيفه ماست كه زمينه را براي جاري شدن نيت‌هاي خير آنان آماده كنيم.

جبارزاده گفت: با توجه به محدوديت امكانات بيمارستان كودكان فعلي، احداث بيمارستان جديد ضروري است.

سيدرضا نيري دبيركل مجمع خيرين سلامت كشور هم گفت: كارهاي خير در حوزه درمان و معالجه بيماران قابل مقايسه با خدمات ديگر نيست.

محمدحسين صومي رييس دانشگاه علوم پزشكي تبريز هم اعلام كرد: اين دانشگاه تمام توانايي خود را براي به ثمر رسيدن نيت خير برادران مرداني آذر به كار خواهد گرفت.

7232/587/ 1645
۰ نفر