۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵
کد خبر: 80946735
T T
۰ نفر
نقطه عطف طرح زمستاني خدمت رساني بهتر به مردم است

زنجان - فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه نقطه عطف طرح زمستاني پليس خدمت رساني مشترك يگان هاي امدادي به مردم است، گفت: در اين طرح 104 تيم مستقر و بيش از يكهزار و 200 نفر به مسافران خدمت رساني مي كنند.

سردار عليرضا صالحي روز چهارشنبه در آيين طرح زمستاني پليس راه افزود: طرح زمستاني با مشاركت پليس راه و ساير يگانهاي امدادي در سطح اين استان با هدف مديريت حوادث و بحرانهاي جاده اي، كاهش تلفات رانندگي و نجات مصدومات و حادثه ديدگان حوادث جاده اي اجرا مي شود.

وي با اشاره به اينكه هدف از اجراي اين طرح روايت تردد و ايمني آمد و شد در جاده هاي استان زنجان مي باشد ، يادآورشد: در اينطرح بيش از يكهزار تيم در سطح جاده هاي استان مستقر خواهندشد.

صالحي با تاكيد بر اينكه بيش از 300 تيم نيز از اين طرح پشتيباني مي كنند افزود: اين طرح به منظور رواني ترافيك ، خدمات رساني سريعتر به مردم و مسافران، رفع كور ترافيكي ، مشكلات نزولات جوي اطلاع رساني به موقع و امداد رساني مي كنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان موفقيت در اين طرح را نتيجه همدلي ، همپوشاني و همكاري مردم با پليس و يگان هاي امدادي دانست.

وي افزود: پليس بايد آمادگي واكنش سريع را در همه ابعاد داشته تا در صورت وقوع بحران بتوان با مديريت خوب به كمك آسيب ديدگان شتافت و با مشاركت و همكاري ادارات ذيربط سال جاري شاهد كمترين حوادث جاده اي در سطح استان زنجان بود.

522/597