۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 80977911
T T
۰ نفر
امام جمعه دزفول:
با دشمن بايد با ادبيات متكبرانه خودش سخن گفت

دزفول-ايرنا-امام جمعه دزفول با بيان اينكه با دشمن بايد با ادبيات خودش سخن گفت افزود:اگر دشمن در مذاكرات هسته اي با ادبيات متكبرانه با ما سخن بگويد ما نيز با همان لحن با او سخن خواهيم گفت.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام 'سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي امام علي(ع) افزود:جمهوري اسلامي ايران در برابر زياده خواهي دشمن مقاومت كرده و كوتاه نخواهد آمد.

وي اظهار داشت:در مذاكرات هسته اي با گروه 1+5 بايد با روش دشمن با او سخن گفت و با در پيش گرفتن بصيرت و صبر طعم ميوه شيرين پيروزي را چشيد.

حجت الاسلام قاضي دزفولي زمزمه هايي در برخي نشريات در خصوص تطهير سران فتنه مطرح شده ولي گناه سران فتنه با آب زمزم نيز پاك نمي شود.

امام جمعه دزفول گفت:مردم هوشيارند و بصيرت دارند و با خلق حماسه اي ماندگار اجازه نخواهند داد دشمن كاري از پيش ببرد.

خطيب جمعه دزفول در فراز ديگري از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه دزفول با اشاره به مسئله ازدواج در اسلام گفت:اگر مشكل ازدواج ،اشتغال و مسكن جوانان حل شود مشكلات بسياري حل خواهد شد.

وي مردم را به ازدواج آسان تشويق كرد وگفت: توقعات بالاي مردم موجب بالا رفتن سن ازدواج و بيشتر شدن مشكلات اخلاقي در جامعه مي شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به قيام 19 ديماه 1356 در قم و به خاك و خون كشيدن مردم در اين روز از سوي رژيم پهلوي گفت: بزرگداشت ياد شهداي اين واقعه تا 22 بهمن 1357 تداوم يافت و به سرنگوني رژيم منحوس پهلوي منجر شد.

حجت الاسلام قاضي دزفولي ضمن تبريك حلول ماه ربيع الاول گفت:ماه ربيع ماه شادي است ولي بايد مردم مراقب باشند به اسم شادي وسرور مرتكب معصيت نشوند.

وي به مردم و مسوولان توصيه كرد مراقب باشند از فضاي معنوي و ديني كه در اين دو ماه به وجود آمده آسيب نبيند.

خطيب جمعه دزفول در فراز ديگري از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه دزفول به آيين توديع ومعارفه شهردار سابق و جديد دزفول اشاره كرد و از زحمات و تلاش هاي 'محمدعلي دوايي فر' شهردار سابق تقدير كرد و گفت: مسووليت خطير شهرداري دزفول اكنون به 'محمدرضا كرمي نژاد' كه از مديران با سابقه و با تجربه است واگذار شده است.

وي گفت:داشتن شهري توسعه يافته ،نظيف و زيبا در رشد و تعالي شهر موثر است و اگر شهردار جديد بتواند از فضاي ساحل به درستي استفاده كند و مشكل ترافيك شهري را حل كند ،در معماري شهري،آسفالت و مبلمان شهري تلاش كند دزفول به يك شهر نمونه و توسعه يافته در منظر شهري تبديل مي شود.

حجت الاسلام قاضي دزفولي افزود:شهرداري بايد با همكاري مردم ومسوولان وظايفش را به خوبي انجام دهد و در ارائه خدمات كوتاهي نكند.

وي اظهار داشت:پروژه هاي زيادي روي زمين مانده كه بايد اولويت بندي شود ضمن اينكه هر پروژه بايد يك پيوست فرهنگي داشته باشد.

خطيب جمعه دزفول در خاتمه نسبت به وضعيت نامناسب نظافت بيمارستان دزفول تذكر داد و گفت:گزارش شده كه خدمات و نظافت بيمارستان دزفول مناسب نيست و اين امر موجب گلايه مردم شده است كه مسوولان دانشگاه علوم پزشكي دزفول تلاش بيشتري در اين خصوص داشته باشند.ك/2

7278/648