۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 80979200
T T
۰ نفر
پنج عنوان كتاب در چهارمحال و بختياري آماده چاپ شد

شهركرد-ايرنا-پنج عنوان كتاب در چهارمحال و بختياري براي دريافت مجوز نشر،تدوين و آماده چاپ شد.

مدير انتشارات نيوشه گفت: اين كتاب ها در حوزه ادبيات ،فرهنگ و هنر و پژوهش و فرهنگ شفاهي مردم مي باشد كه از سوي مولفان چهارمحال و بختياري تاليف شده است.

'عباس قنبري عديوي ' روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود:اين كتاب ها شامل زمزمه هاي عمر به قلم صديقه غفاري نيكو ، همدرنگ نوشته رحيم فاضلي فارساني،تدبير ،اصلاح و توسعه به قلم انوشيروان ظفري ،ز شير بنگشت تا جون آدميزاد اثر عباس قنبري عديوي و گلواژه هاي محمدي نوشته رستم محمدي احمد محمودي است.

وي گفت:اين اثار پس از نشر در اختيار علاقه مندان با كتاب و كتابخواني قرار خواهد گرفت.

مدير انتشارات نيوشه گفت: پنج عنوان كتاب نيز امسال از سوي اين ناشر چاپ و روانه بازار نشر شد.

قنبري عديوي افزود: كتاب شاهنامه بختياري با عنوان از رستم تا رستم، به گويش بختياري اثر جواد خسروي نيا در 308 صفحه با يك هزار نسخه چاپ و منتشر شد.

وي گفت: كتاب رويكرد نوين مديريت كاشت، داشت و برداشت پسته نوشته محمد جواد محمودي ميمندي و عسگري قنبري عديوي در يك هزار نسخه از سوي انتشارات نيوشه منتشر شده است.

قنبري اظهار داشت: اين كتاب به عنوان يك كتاب دانشگاهي در مباحث كشاورزي و باغداري محصول پسته كاربرد دارد.

مدير انتشارات نيوشه تصريح كرد: كتاب گفت و گوي پيامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) با يهوديان، مسيحيان، زرتشتيان و مشركين به قلم جواد محمودي استاديار دانشگاه شهركرد در 168 صفحه با يك هزار نسخه از سوي اين ناشر چاپ و منتشر شده است.

اين محقق استان چهارمحال و بختياري گفت: كتاب هاي تحليل متن شناسي و ضرب المثل هاي بختياري، ادبيات عامه بختياري و ضرب المثل هاي تاجيكي نوشته عباس قنبري عديوي نيز در تابستان امسال از سوي انتشارات نيوشه در چاپ دوم منتشر شده است.

به گفته وي،كتاب كهيش نوشته حسن خان كاهكش با موضوع بررسي تاريخ شفاهي كهيش سهوني و كتاب طب سنتي و محلي منطقه بختياري نشين ايران رستم محمدي احمد محمودي نيز از سوي انتشارات نيوشه چاپ و روانه بازار شده است.

به گزارش ايرنا،عباس قنبري عديوي تاكنون بيش از 20عنوان كتاب را خود به رشته تحرير درآورده است.

7359