۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 80996627
T T
۰ نفر
هنر ترانس مدرن و آراء فلاسفه معاصر در سنندج بررسي مي شود

سنندج - ايرنا - در ادامه ورك شاپ هاي آموزشي حوزه هنري كردستان، با حضور دكتر حميد رضا اردلان، محقق و پژوهشگر برجسته كشور 'هنر ترانس مدرن و آراء فلاسفه معاصر' در سنندج مورد بررسي قرار مي گيرد.

رييس حوزه هنري كردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين نشست در راستاي ارتقاء سطح دانش هنرمندان استان و آشنايي آنان با مفهوم هنر ترانس مدرن و آراء فلاسفه معاصر 26 دي در پرديس سينمايي بهمن سنندج برگزار مي شود.

امين مرادي با بيان اينكه دكتر حميد رضا اردلان از هنرمندان و پژوهشگران توانمند و برجسته كشور و متولد سنندج است گفت: اين هنرمند برجسته كشوري مدير گروه موسيقي و تئاتر دانشگاه سوره، معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه سوره، مدرس دانشگاه هاي تهران، هنر، ميراث فرهنگي و آزاد و معاون هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران است.

وي اظهار كرد: دريافت دكتري پژوهش هنر گرايش موسيقي و دكتراي افتخاري موسيقي از كنسرواتوار چايكوفسكي روسيه در كنار تاليف و انتشار چندين عنوان كتاب و ارائه و چاپ صدها عنوان مقاله پژوهشي و علمي در نشريات تخصصي از فعاليت هاي هنري اين استاد توانمند است.

مرادي با اشاره به فعاليت گسترده اين استاد فرهيخته در عرصه هنرهاي نمايشي گفت: وي نويسندگي و كارگرداني آثاري همچون ذبح اسماعيل، شوخي، جن گير و سگ مرده اثر برشت، پروانه گچي، سنجاقك و سنگ سياه و سالومه و يحيي را در كارنامه هنري خود دارد.

رييس حوزه هنري كردستان از تمامي هنرمندان و علاقه مندان دعوت كرد با حضور خود در اين نشست از محضر اين استاد ارجمند بهره لازم را گرفته و بر دانش هنري خود بيفزايند.ك/3

7348/533