۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳
کد خبر: 80998234
T T
۰ نفر
انفجار در پاركينگ يك منزل مسكوني يك كشته و يك مصدوم  بر جا گذاشت

مشهد- ايرنا- آتش سوزي منجر به انفجار در پاركينگ يك منزل مسكوني در بولوار معلم مشهد يك كشته و يك مصدوم بر جا گذاشت.

مدير حوزه يك سازمان آتش نشاني مشهد روز پنجشنبه در خصوص اين حادثه در گفتگو با ايرنا اظهار داشت: در پي تماس مردمي با مركز فرماندهي سازمان آتش نشاني در ساعت 7:04 دقيقه صبح امروز بيست و ششم دي ماه مبني بر آتش سوزي و انفجار ، بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان از دو ايستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مهدي رضايي افزود: به علت نامعلومي در پاركينگ اين منزل مسكوني دو طبقه كه از آن به عنوان انباري استفاده مي شد، آتش سوزي رخ مي دهد و به دليل وجود مقادير زيادي مواد قابل اشتعال در پاركينگ از جمله لوازم پليستر و رنگ اين آتش سوزي تبديل به انفجار مي شود.

وي افزود: آتش نشانان و نجاتگران سازمان به محض رسيدن به محل حادثه پس از قطع جريان برق و گاز منزل با اقدامات عملياتي و محاصره آتش ، اقدام به اطفاء حريق كردند.

رضايي با بيان اينكه آتش نشانان و نجاتگران سازمان در همان دقايق اوليه آتش را اطفاء و از گسترش ميزان خسارت و همچنين سرايت به اماكن مسكوني مجاور جلوگيري كردند، گفت: : پدر خانواده كه در زمان وقوع اين حادثه در پاركينگ بوده ، به علت شدت آتش سوزي و متعاقب آن انفجار جان خود را از دست داد و فرزند وي كه به قصد كمك به پدر خود وارد پاركينگ شده بود با انفجار ناگهاني به شدت مصدوم شد.

وي ادامه داد: مصدوم اين حادثه جهت اعزام به مراكز درماني تحويل عوامل اورژانس شد.

رضايي با اشاره به اينكه علت اين انفجار توسط كارشناسان سازمان آتش نشاني در دست بررسي است، گفت: شهروندان بايد از نگهداري مواد قابل اشتعال و خطرناك نظير تينر و رنگ در انباري و پاركينگ خودداري كنند. /3

7505/659