۶ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۱۹
کد خبر: 81012188
T T
۰ نفر
برادران عالميان مدال هاي طلاي يك و دونفره را درو كردند

تهران - ايرنا - نوشاد و نيما عالميان مدال هاي طلاي سومين دوره رقابت هاي جام فجر يك نفره و دونفره را از آن خود كرده و قهرمان شدند.

به گزارش ايرنا؛ در ديدار نهايي رقابت هاي انفرادي كه بين نوشاد و نيما عالميان برگزار شد،نوشاد با نتيجه نزديك 4 بر 3 و به سختي از سد نيما گذشت و عنوان نخست را كسب كرد.

ديدار تماشايي برادران عالميان كه درگيم هفتم با نتيجه 11 بر 10 و 12 بر 11 به سود نيما عالميان درجريان بود و مي رفت كه نوشاد را شكست دهد اما برادر بزرگتر از تجربه بين المللي خود استفاده كرد و درپايان با نتيجه 14 بر 12 نتيجه اين گيم را از آن خود كرد و مدال طلاي سومين دوره رقابت هاي پينگ پنگ جام فجر را كسب كرد.

افشين نوروزي به همراه نماينده هندوستان مشتركا سوم شدند و به مدال برنز بسنده كردند.

دررقابت هاي دونفره نيز تيم نوشاد و نيما عالميان درديدار نهايي با غلبه بر تيم كره جنوبي ضمن كسب عنوان نخست مدال طلا را از آن خود كردند.

تيم هاي هندوستان و ديگر تيم كره اي نيز مشتركا سوم شدند.

رقابت هاي پينگ پنگ فجر در آكادمي ملي پينگ پنگ در مجموعه انقلاب تهران برگزار شد.

مراسم اختتاميه اين رقابت ها تا ساعتي ديگر با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان ، كميته ملي المپيك ، مسوولان فدراسيون پينگ پنگ و تيم هاي داخلي و خارجي شركت كننده برگزار خواهد شد .

تيم هاي كره جنوبي، هندوستان، روسيه،قزاقستان، آذربايجان، پاكستان، افغانستان، تاجيكستان، سوريه و لبنان به همراه سه تيم از ايران دراين رقابت ها شركت داشتند.

ورزشي.(2)**9144**1590
۰ نفر