۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 81016844
T T
۰ نفر
جشنواره تنديس هاي برفي در پيست اسكي فريدونشهر برگزار مي شود

اصفهان- ايرنا- هفتمين جشنواره تنديس هاي برفي گراميداشت سي و پنجمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي در پيست اسكي فريدونشهر در غرب استان اصفهان برگزار مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري ورزش و جوانان اصفهان، اين جشنواره روز بيست و پنجم بهمن با همكاري شهرداري و شوراي شهر فريدونشهر، اداره ورزش و جوانان، هيات هاي اسكي و ورزش هاي همگاني، اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان اصفهان برگزار خواهد شد.

در پايان اين جشنواره از سوي هيات ورزش هاي همگاني به 35 تنديس برتر به رسم يادبود هدايايي داده مي شود.

پيست اسكي فريدونشهر در فاصله پنج كيلومتري فريدونشهر و 180 كيلومتري اصفهان در گردنه اي به نام چغيورت واقع است.



*** رقابت هاي تنيس روي ميز پيشكسوتان قهرماني استان اصفهان در بخش مردان گراميداشت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار مي شود.

در اين رقابت ها كه در چهار رده سني با حضور 72 نفر بازيكن از شهرستان هاي اصفهان، شاهين شهر، مباركه و كاشان برگزار شد.

در رده سني 40 تا 50 سال محمد ابراهيميان از اصفهان و عليرضا زيبا كلام از كاشان به ترتيب اول و دوم شدند و اميرحسين دوستي از نجف آباد و محمود شمس از اصفهان به صورت مشترك به مقام سوم دست يافتند.

حسين رييسي از كاشان و يوسف جلالي از اصفهان نيز در رده 50 تا 60 سال عناوبن اول و دوم را كسب كردند و كورش باقرصاد از شاهين شهر و محمد قائد اميني از اصفهان نيز مشتركا سوم شدند.

در رده سني 60 تا 70 سال نيز عباس مرادي از شاهين شهر و امان الله نيك نژاد از اصفهان اول و دوم شدند و حسين فهامي و اسماعيل فتوحي مهر از اصفهان بر سكوي سوم ايستادند.

در رده بالاي 70 سال غلامرضا راد از شاهين شهر و حسين رياحي از اصفهان به مقام اول و دوم دست يافتند و ناصر نگهبان و رضا مغروري از اصفهان به صورت مشترك سوم شدند.



*** مراسم توديع و معارفه مديركل ورزش و جوانان استان اصفهان فردا برگزار مي ‌شود.

مراسم توديع محمدرضا محمدجواهري مديركل سابق و معارفه محمد سلطان حسيني مديركل جديد ورزش و جوانان استان اصفهان ساعت 15 روز پنجشنبه در سالن وزنه برداري مجموعه ورزشي كوثر ملك شهر برگزار خواهد شد.

د / 7131/ 607