۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 81049642
T T
۰ نفر

حكم فرجی دانا به سرپرست دانشگاه تهران

۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵
کد خبر: 81049642
حكم فرجی دانا به  سرپرست دانشگاه تهران

تهران- ایرنا- وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور حكمی محمد حسین امید را به سرپرستی دانشگاه تهران منصوب كرد.

به گزارش روز سه شنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرهاد رهبر سی و یكمین رییس دانشگاه تهران به دلیل پایان دوره مدیرتش از این سمت بر كنار و محمد حسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه تهران منصوب شد.

در حكم رضا فرجی دانا به امید آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی، به موجب این حكم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب می شوید؛ امید است با اتكال به خداوند متعال مأموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه تهران را برپایه قوانین به انجام رسانید و با استفاده از مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب مشاركت دانشگاهیان، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علمی و فناوری ایفا نمائید.

همچنین بایسته است نسبت به تشكیل شورایی از منتخبین دانشگاه به منظور ایجاد مشاركت حداكثری دانشگاهیان در پیشنهاد افراد شایسته به وزارت جهت تصدی ریاست دانشگاه اهتمام ورزید.

در حكم وزیر علوم به فرهاد رهبر نیز چنین ذكر شده است: احتراماً، باستناد حكم شماره 17431/و مورخ 21/2/87 با عنایت به اتمام دوره مسئولیت جنابعالی براساس بند ب ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها، بدینوسیله از خدمات صادقانه شما در دوران تصدی ریاست دانشگاه تهران تقدیر و تشكر می نماید؛ بی گمان خدمتگزاری به جامعه دانشگاهی كشور و سكانداری مدیریت آموزش عالی در عالیترین سطح بویژه در نماد آموزش عالی كشور توفیق بزرگی همراه با اجر اخروی است. امید است جامعه دانشگاهی كشور همانند گذشته از تجارب ارزنده و تلاشهای مخلصانه شما در تحقق برنامه های توسعه علمی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره مند شوند.

فراهنگ(1)**9303**1588
۰ نفر