۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 81084729
T T
۰ نفر
طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر گیلان در24پایگاه اجرا می شود

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت در 24 پایگاه و پست های موقت و سیار در مسیرهای پرتردد و حادثه خیز این استان خبر داد.

'علی رضا خصوصی' عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 400 كارمند، نجاتگر و ایثارگر به منظور ارایه خدمات به مسافران و هموطنان در طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان شبانه روزی مشاركت خواهند كرد.

وی با بیان این كه طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر گیلان از 26 اسفند آغاز و به مدت 21 روز ادامه می یابد، اظهار كرد: در اجرای این طرح نیروهای هلال احمر در قالب تیم های امداد و نجات جاده ای ، دریایی ، كوهستان و امداد هوایی به ارایه خدمات می پردازند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به مسافرپذیر بودن استان و استقبال گردشگران از شهرهای گردش پذیر گیلان تمهیدات لازم برای استقرار پایگاه های امداد و نجات كوهستان در شهرستان های ماسوله و تالش اندیشیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح كرد: دو پایگاه امداد دریایی نیز در شهرستان های رودسر و بندرانزلی برای ارایه خدمات امدادی به مسافران نوروزی فعال خواهد شد.ك/3.

7286/ 603