۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81113360
T T
۰ نفر

16 قایقران به اردوی تیم های ملی روئینگ فراخوانده شدند

۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81113360
16 قایقران به اردوی تیم های ملی روئینگ فراخوانده شدند

تهران-ایرنا-هفت روئینگ سوار در بخش زنان و 9 روئینگ سوار در بخش مردان به منظور حضور در مسابقه انتخابی تیم ملی روئینگ به اردوهای تیم ملی فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی تیم ملی روئینگ كشورمان 26 و 27 فروردین ماه در بخش زنان و مردان در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.به همین منظور 16 قایقران به محل برگزاری اردوهای تیم ملی فراخوانده شدند تا با آمادگی بیشتر به همراه ملی پوشان در تست انتخابی تیم ملی شركت كنند.

این نفرات از بعدازظهر امروز 19 فروردین ماه در دریاچه آزادی حضور پیدا می كنند و تا پایان تست انتخابی تیم ملی در اردو حاضر خواهند بود.

7 قایقران در بخش زنان و 9 قایقران در بخش مردان برای حضور در تست به دریاچه آزادی دعوت شده اند.

مریم كرمی، مهدیس حبیبی و مریم امیدی پارسا از همدان، طاهره حضوری و غزاله فیروزی از تهران، فرحناز عشقی از زنجان و نازنین رحمانی از كرمانشاه در بخش بانوان و محمد باقری از آذربایجان غربی، اسماعیل اصغری و محمد حمزه نتاج از مازندران، فردین حسنوند از لرستان، محمدجواد جعفری از همدان، حامد خدری از بوشهر، علی قادری و سعید خزلی از تهران و بهرام پیری از زنجان در بخش آقایان به محل برگزاری اردوهای تیم ملی فراخوانده شدند.

همچنین در خبر دیگری از این فدارسیون آمده است : احمد احمدی به منظور برپایی اردوی تداركاتی و حضور در مسابقات كاپ جهانی و لیگ اروپا امروز سه شنبه راهی اسپانیا شد.

احمدی قایقران رشته لیزر استاندارد بادبانی كشورمان به منظور آمادگی و حضور موفق در بازیهای آسیایی اینچئون با حمایت مالی شركت مكین دریا به اردوی 2 ماهه اروپا اعزام شد. وی در این اردو در كمپ تیم ملی اسپانیا حاضر می شود و به همراه چند تن از ملی پوشان این كشور تحت نظر مربی اسپانیایی تمرین خواهد كرد.

تنها نماینده بادبانی كشورمان در بازیهای آسیایی اینچئون پس از تمرین در كمپ قهرمانی تیم ملی اسپانیا، در مسابقات كاپ جهانی فرانسه و لیگ اروپا در كشورهای بلژیك، هلند و ایتالیا حضور خواهد داشت.

احمدی پس از برپایی این اردوی 2 ماهه 16 خردادماه به ایران بازمی گردد تا ادامه مراحل آماده سازی خود را در كشورمان پیگیری كند.

ورزشی **1630**1440
۰ نفر