۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81152409
T T
۰ نفر

زمین برای ساخت مركز فرهنگی، هنری در مادوان اختصاص یافت

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81152409
زمین برای ساخت مركز فرهنگی، هنری در مادوان اختصاص یافت

یاسوج - ایرنا - مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت یك مركز فرهنگی، هنری وابسته به این كانون در شهر مادوان اختصاص داده شد.

سید هانی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مركز نوزدهمین مركز فرهنگی، هنری كهگیلویه و بویراحمد است.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت مركز فرهنگی، هنری مادوان را افزون بر سه میلیارد ریال دانست و بیان كرد: این مركز در صورت تامین اعتبار لازم نیمه دوم سال 94 به بهره برداری می رسد.

حسینی اظهار كرد: ساخت یك سالن سینما در یك طبقه و یك كانون زبان در طبقه دوم در این مركز پیش بینی شده است.

وی بر لزوم شتاب بخشی و تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت مركز فرهنگی، هنری مادوان تاكید كرد.

حسینی عنوان كرد: مادوان چهارمین شهر كهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جمعیت است به طوری كه در یك بخش از آن 800 دانش آموز مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند و به همین دلیل ساخت مركز فرهنگی، هنری در این شهر ضروری است.

وی ابراز داشت: از آنجا كه مادوان در فاصله پنج كیلومتری یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و یكی از مهاجرپذیرترین مناطق این استان است ضرورت ساخت یك مركز فرهنگی، هنری در آن دوچندان می شود.

حسینی افزود: از فرماندار شهرستان بویراحمد انتظار می رود در زمینه تامین اعتبار برای ساخت مركز فرهنگی، هنری مادوان همكاری لازم را با كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

7535/671