۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 81206383
T T
۰ نفر
ضرورت شتاب در ساخت ساختمان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شیروان

شیروان - ایرنا - كار اجرایی ساخت ساختمان شماره دو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در شهر شیروان مركز این شهرستان از پیشرفت 20 درصد برخوردار است.

به گزارش ایرنا، كار اجرایی این طرح فرهنگی سال 90 آغاز شده است و طبق برنامه پیش بینی شده قرار بوده پایان سال 92 تكمیل شود.

هم اینك كودكان و نوجوانان شیروان از امكانات یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در شهر خود برخوردارند و فضا و امكانات آن هم پاسخگوی فعالیت این قشر نیست.

كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با بیش از 40 عنوان برنامه شامل نقاشی، سفال، خوشنویسی و نقد كتاب مكان مناسبت برای شكوفایی خلاقیت كودكان به شمار می رود.

طبق آمار ارایه شده توسط اداره كل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان شمالی، سه هزار و 322 نفر در شهر شیروان عضو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان هستند.

مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان شمالی روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: كار ساخت ساختمان شماره دو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شیروان از سال 90 آغاز شده است و باید طبق برنامه پیش بینی شده سال 92 ساخت آن به انمام می رسید.

'سید علی اركانی فرد' با بیان این كه اجرای این طرح از ابتدای ساخت نیز ردیف اعتبار مشخص نداشته است، افزود: این طرح با زیربنای هزار و 200 متر مربع در زمینی به مساحت هزار و 400 متر مربع ساخته می شود.

وی گفت: تاكنون برای اجرای این طرح دو میلیارد ریال از محل اعتبارات تملك دارایی استان هزینه شده است.

وی علت پایان نیافتن ساخت این طرح را تخصیص ندادن اعتبار برشمرد و افزود: اكنون برای اتمام ساخت ساختمان شماره دو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شیروان، هفت میلیارد ریال اعتبار لازم است.

اركانی فرد خواستار همكاری مسوولان مرتبط استانی در تخصیص اعتبار موردنیاز برای تكمیل ساخت ساختمان شماره دوم كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شیروان شد.

شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی به شمار می رود. ك/3

7186/623