۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81207796
T T
۰ نفر

تربت حيدريه - ايرنا - مدير مخابرات تربت حيدريه گفت: هم اكنون بيش از 95 درصد روستاهايي با جمعيت بالاي 20 خانوار در اين شهرستان از تلفن ثابت برخوردار هستند.

'حسين رضايي' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: تعداد مشتركين تلفن ثابت شهرستان تربت حيدريه 73 هزار شماره است كه از اين تعداد 62 هزار در سطح شهر و 11 هزار شماره در سطح روستاها فعال است.

وي تعداد شماره تلفن همراه اول اعم از دائمي و اعتباري را در تربت حيدريه را 145 هزار شماره اعلام كرد و گفت: با توجه به اينكه كليه آبادي هاي سطح شهرستان تحت پوشش نوعي ارتباط اعم از ثابت و همراه مي باشند شركت مخابرات در برنامه آينده سعي در بهبود آنتن دهي تلفن همراه و ارتقاي كليه خدمات مخابراتي، بويژه 'اي.دي.اس. ال' ( ADSL) دارد.

مدير مخابرات تربت حيدريه اظهار كرد: به منظور تسريع و تسهيل در ارايه خدمات توسط سازمان هاي تصدي گرا در مخابرات، 9 دفتر خدمات ارتباطي و پيشخوان دولت در سطح اين شهرستان فعال هستند.

رضايي گفت: 39 دفتر ICT نيز در روستاهاي تربت حيدريه مشغول خدمت رساني به شهروندان مي باشند.

وي ضمن عذر خواهي در خصوص مشكلات پيش آمده اخير در بخش اينترنت مخابرات تربت حيدريه، افزود: به روز رساني سيستم ديتا در مركز خراسان رضوي چند روزي باعث اختلال در سيستم خدمات رساني ADSL در كل استان شد.

2691/659