۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶
کد خبر: 81250457
T T
۰ نفر
رژیم صهیونیستی دهها منزل را در مناطق مرزی نوار غزه ویران كرد

تهران - ایرنا - نظامیان صهیونیست دیشب و امروز دهها منزل را در مناطق مرزی نوار غزه مورد هدف قرار داده و ویران كردند .

به گزارش پایگاه اینترنتی شبكه تلویزیونی 'المیادین'، اجرای آتش بس بین نیروهای مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در حالی از صبح شنبه آغاز شد كه ارتش این رژیم دیشب و بامداد امروز دهها منزل را در مناطق مرزی نوار غزه مورد هدف قرار داده و ویران كرد.

شمار شهدای خانواده 'النجار' در شهر 'خان یونس' در جنوب نوار غزه كه محل زندگی آنها هدف حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود،‌ به 20 نفر افزایش یافت .

ارتش اشغالگر قدس برای تخلیه مجروحان خود پس از گرفتار آمدن در كمین 'گردانهای عزالدین قسام' شاخه نظامی 'جنبش مقاومت اسلامی فلسطین' (حماس)، با توپخانه و بمب های آتش زا به شدت نواحی شرقی غزه را زیر آتش گرفتند.

رژیم صهیونیستی اندكی پیش از شروع آتش بس انساندوستانه، نوار غزه را به شدت زیر آتش گرفته بود.

در عین حال گردانهای عزالدین القسام به تلافی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ، با منفجر كردن یك بمب بشكه ای ، یك تانك 'مركاوا' دشمن صهیونیستی را در شمال نوار غزه منهدم كردند.

گردانهای عزالدین قسام در پایگاه صهیونیستی 'كیسوفیم' بطور مستقیم با نیروهای ارتش این رژیم درگیر شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به منظور انتقام گرفتن از نیروهای مقاومت ، مناطق غیر نظامی از جمله بیمارستان 'بیت حانون' و محله های 'التفاح'، 'الزیتون' و 'الشجاعیه' را تا بامداد امروز هدف بمباران و گلوله باران قرار دادند.

در اثر گلوله باران مستمر بیمارستان بیت حانون توسط ارتش اشغالگر قدس چهار نفر از جمله یك خبرنگار خارجی مجروح شدند كه حال این خبرنگار وخیم گزارش شده است .

مقاومت فلسطین در نوار غزه از به هلاكت رسیدن 10 سرباز صهیونیست خبر داد و اعلام كرد كه ارتش صهیونیستی به منظور تخلیه مجروحان و كشته های خود محیط بیمارستان بیت حانون را گلوله باران كرده است .

شمار تلفات تجاوز رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاكنون به 884 شهید و بیش از 5840 زخمی اعلام شده است .

همچنین قرار است كه امروز در پاریس نشستی با مشاركت وزیران خارجه فرانسه ، آمریكا ، انگلیس ، آلمان ، ایتالیا ، قطر و تركیه در مورد غزه نشست بین المللی برگزار شود.

در عین حال فلسطینیان ساكن 'بیت المقدس'، 'الخلیل'، 'بیت لحم' و 'رام الله' در كرانه باختری به منظور اعلام همبستگی با مردم غزه راهپیمایی كردند . نیروهای اشغالگر قدس با حمله به تظاهركنندگان فلسطینی ، دو تظاهر كننده در بیت المقدس و چهار نفر دیگر از تظاهر كنندگان در شمال الخلیل را به شهادت رساندند.

خاورم ** 1487 **1651
۰ نفر