۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 81257934
T T
۰ نفر
پايگاه انتخاب رشته در آموزش و پرورش مهاباد راه اندازي شد

مهاباد - ايرنا - كارشناس مشاوره و سلامت آموزش و پرورش مهاباد گفت: با ايجاد پايگاه انتخاب رشته كنكور سال 93 در محل اين اداره شركت كنندگان مي توانند از خدمات مشاوره اي آن استفاده كنند.

مامند احمدزاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اولياء و دانش آموزان شركت كننده در آزمون سراسري كنكور سال 93 مي توانند با مراجعه به مركز مشاوره و پايگاه انتخاب رشته اين اداره كه در مركز روانشناختي دانش آموزي كه در سه راه سيد نظام داير شده است راهنمايي هاي لازم را در جهت انتخاب رشته دريافت كنند.

وي اضافه كرد: در اين پايگاه 10 نفر از مشاوران و كارشناسان مجرب آموزش و پرورش مهاباد خدمات مشاوره اي و انتخاب رشته را به داوطلبان ارائه مي دهند.

احمدزاده گفت: در اين پايگاه به داوطلبان هر پنج گروه آزمايشي خدمات مشاوره اي و انتخاب رشته ارائه مي شود و هر داوطلب مي تواند با پرداخت يك هزينه مشاوره تا سه بار براي انتخاب رشته به اين پايگاه مراجعه كند.

كارشناس مشاوره و سلامت آموزش و پرورش مهاباد گفت: اين مركز مشاوره اي در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تا 29 مرداد ماه تا زمان پايان مهلت انتخاب رشته داوطلبان داير است.

احمدزاده به دانش آموزان قبول شده در كنكور 93 توصيه كرد بدون انجام مشاوره با كارشناسان از انتخاب رشته پرهيز كنند.

وي يادآور شد: در سال گذشته بيش از 230 نفر از داوطلبان كنكور براي دريافت خدمات مشاوره اي و انتخاب رشته به اين مركز مراجعه كرده بودند.

در شهرستان مهاباد بيش از 38 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصيل هستند.

7512/584/581