۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 81284427
T T
۰ نفر
اجرای موسیقی فلامنكو در فرهنگسرای نیاوران

تهران - ایرنا - كنسرت گروه موسیقی كوچی با اجرای قطعه هایی از موسیقی فلامنكو، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، كنسرت گروه موسیقی كوچی به سرپرستی هوتن وكیلی مقدم با اجرای قطعاتی از موسیقی فلامنكو و با عنوان شب كولی 5 شهریور از ساعت 19:30 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

گروه كوچی در این كنسرت سعی كرده تا آثاری را اجرا كند كه هم رضایت مخاطب خاص و هم رضایت مخاطب عام را دربر داشته باشد.

قطعاتی از پاكودلوسیا و پاكوپنیا كه تكنیك های ویژه و دشواری دارند با هدف جلب رضایت مخاطب خاص و اجرای قطعه هایی از گروه جیپسی كینگ برای رضایت مخاطب عام انتخاب شده اند. این گروه همچنین قطعه هایی از موسیقی آمریكای لاتین را می نوازد.

گروه كوچی نام خود را براساس كوچ كولی های كشور اسپانیا انتخاب كرده است. ریشه موسیقی فلامنكو به كولی های كشور اسپانیا برمی گردد و از آنجایی كه این كولی ها همواره در حال كوچ بوده اند، این گروه نام «كوچی» را برای خود برگزیده است.

گروه كوچی فعالیت خود را از سال 1390 آغاز كرده و آخرین اجرای آنها به اسفند 1392 برمی گردد.

اعضای گروه كوچی را هوتن وكیلی مقدم، سرپرست و سولیست گیتار، شهرام افتخاری نوازنده پركاشن، محمد اشرفی نوازنده گیتار باس، نیلوفر صادقی و گلچهره صارمی نوازنده گیتار تشكیل می دهند.

كنسرت گروه موسیقی «كوچی»، 5 شهریور از ساعت 30/19 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

بلیت های این كنسرت را می توان از سایت ایران كنسرت iranconcert.com و از گیشه فرهنگسرای نیاوران تهیه كرد. قیمت بلیت ها 30 هزار تومان است.



**پنجره ای رو به جهان با طعمی دیگر از آثار خاطره انگیز

آلبوم پنجره ای رو به جهان كه آلبومی بی كلام است و با محوریت سه تار الكتریك و اركستر تنظیم شده از سوی موسسه چشم انداز فردا منتشر شد.

این اثر شامل قطعاتی از تومازو آلبینو، دیمتری دیمتریف شوستاكویچ، فرانسیس آلبرت لای، نینو روتا، تیرولی ین، رولف لاولند و پیتر ایلیچ چایكوفسكی است.

پنجره ای رو به جهان از 10 قطعه تشكیل شده كه تنظیم 8 قطعه آن را سلمان محمدی انجام داده و دو قطعه دیگر توسط محمد طیار و شهاب قاسمی تنظیم شده است.

پنجره ای رو به جهان از قطعات آداجیو، والس شماره 2 از سوئیت جز، داستان عشق، پدرخوانده، ساز و ناقاره جمعه بازار، باغ اسرار، جان، رمئو ژولیت، كوهستان و بدرود تشكیل شده است.

البته دو قطعه از آلبوم پنجره ای رو به جهان از موسیقی فولكور كردستان و گیلان وام گرفته شده است؛ این آلبوم از سوی موسسه چشم انداز فردا راهی بازار شده است.

فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569
۰ نفر