۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۷
کد خبر: 81289458
T T
۰ نفر
تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود

اصفهان- ايرنا- موافقت معاون رييس جمهوري مبني بر تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود' در صدر اخبار روزنامه هاي امروز اصفهان جاي گرفته است .

** روزنامه اصفهان امروز، از موافقت با تشكيل ستاد ملي احياي حوضه زاينده رود در تهران در سفر معاون اول رييس جمهوري خبر داد.

اين روزنامه اضافه كرد: وزير نيرو قول داد در سه ماه آينده عمليات اجرايي طرح بهشت آباد آغاز و سامانه انتقال آن در قالب كار كارشناسي و در طول شش ماه اجرايي شود.

** روزنامه اصفهان زيبا در صفحه نخست شماره روز چهارشنبه خود ، تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود را مورد توجه قرارداد و به نقل از استاندار اصفهان نوشت : معاون اول رييس جمهور در سفر اخير خود به استان اصفهان با مشاهده وضعيت خشكسالي و مشكلات رودخانه زاينده رود از تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود خبر داد.



** روزنامه نسل فردا:

' خبرهاي خوش براي نجات زاينده رود ' عنواني است كه در صفحه نخست اين روزنامه جلب نظر مي كند .

دراين مطلب به دستاوردهاي سفر معاون اول رييس جمهور به اصفهان اشاره شده و امده است : سفر معاون اول رييس جمهوري با رويكرد حل مشكلات آبي استان انجام گرفته و نتايج مثبتي هم براي زاينده رود به همراه داشته است.

اين روزنامه همچنين در سرمقاله اي با عنوان بازتاب هاي يك سفر، به اهميت سفر اسحاق جهانگيري به همراه چند وزير كابينه پرداخته و آن را حاوي پيام هاي مسرت بخش براي اصفهان مي داند.

در اين سرمقاله آمده است: اصفهان چندين سال است با يكي از بزرگترين مشكلات يعني كم آبي و خشكي زاينده رود روبرو است و اين موضوع ضمن اينكه رنگ و چهره اين شهر را دگرگون كرده است، مي رود كه بسياري از پايه ها و ستون هاي رشد و توسعه آن را نيز در خطر نابودي قرار دهد.



** روزنامه نصف جهان نيز در نسخه امروز خود ، به بيان اهميت سفر معاون اول رييس جمهوري براي مشكل آب و خشكي زاينده رود پرداخته است.

عنوان مشكل آب و خشكي زاينده رود؛ هشدار اصفهاني به جهانگيري تيتر نخست اين روزنامه است.



** روزنامه زاينده رود:

تشكيل ستاد ملي احياي حوضه آبريز زاينده رود با موافقت معاون اول رييس جمهوري به نقل از استاندار اصفهان و گزارش وي از سفر اسحاق جهانگيري به اصفهان ، مطلبي است كه درصفحه نخست اين روزنامه به چشم مي خورد.

گ/7140/ /556