۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 81291679
T T
۰ نفر
خطيب نماز جمعه شهركرد:عملكرد دولت يازدهم قابل قبول است

شهركرد - ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد عملكرد اجرايي دولت يازدهم در يكسال گذشته را قابل قبول خواند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام 'محمدعلي نكونام' در نماز جمعه اين هفته شهركرد با تبريك فرارسيدن هفته دولت و گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، گفت:دولت يازدهم در بخش هاي مختلف كشور با توجه به فرصت هاي موجود كشور اقدام هاي قابل قبولي انجام داده است.

وي فعاليت هاي دولت در اقتصاد به ويژه كنترل تورم و ثبات اقتصادي، بهداشت و درمان و توسعه خدمات سلامت، سياست خارجي و همگاني شدن بيمه ها را چشمگيرتر از ديگر بخش ها بيان كرد.

حجت الاسلام نكونام با تبيين شخصيت شهيدان دولت به ويژه شهيد رجايي، ثبات قدم و ثبات ايماني را از مهم ترين ويژگي هاي اين شهيد بزرگوار عنوان كرد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري با توصيه به دولتمردان مبني بر الگو قرار دادن اين شهيد در انجام وظايف، گفت:در دوران انقلاب اسلامي مردم ايران، برخي دولتمردان دچار لغزش شده، مسير صحيح را فراموش كردند و به بيراهه رفتند.

امام جمعه شهركرد تصريح كرد: همه به ويژه مسئولان بدانند كه در همه حال در معرض آزمون الهي قرار داريم و خداوند در برابر نعمت هايي كه به ما عطا كرده، همگان را آزمايش مي كند.

خطيب نماز جمعه اين هفته شهركرد همچنين با گراميداشت هفته حج، از زائران خانه خدا به عنوان سفيران نظام جمهوري اسلامي ياد كرد و گفت:بايد مواظب باشيم مبلغ و سفير خوبي براي كشورمان باشيم.

حجت الاسلام نكونام در ادامه سخنانش با يادآوري هشتم شهريور روز مبارزه با تروريسم، گفت: ايران بزرگترين قرباني تروريسم بين الملل است و بيش از 17 هزار شهروند جمهوري اسلامي شهيداي ترور هستند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري از آمريكا به عنوان سردمدار و حامي تروريسم ياد كرد و افزود:كودك كشي در غزه نمونه كوچكي از اين جنايت هاست.

به گزارش ايرنا، هشتم شهريور همزمان با سالروز شهادت محمدعلي رجايي دومين رئيس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزير به دست منافقان به عنوان روز مبارزه با تروريسم نامگذاري شده است.

امامان جمعه ديگر شهرهاي چهارمحال وبختياري نيز در سخنان خود در خطبه هاي نماز جمعه با گراميداشت هفته دولت بر تداوم راه شهيدان انقلاب به ويژه رجايي و باهنر تاكيد كردند.

547/111
۰ نفر