۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۸:۲۱
کد خبر: 81291851
T T
۰ نفر
امام جمعه گلپايگان: شهيدان رجايي و باهنر سمبل مردمداري بودند

گلپايگان، اصفهان - ايرنا- امام جمعه گلپايگان با تبريك هفته دولت و تجليل از خدمات دولتمردان اظهار كرد: شهيدان رجايي و باهنر الگو و سمبل مردمداري و مديريت جهادي بودند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين ' محمد رضا اسماعيلي' در خطبه هاي نماز جمعه گلپايگان در مصلاي نماز جمعه اين شهر افزود: حركت در مسير اين خدمتگزاران بي ادعا و بدون گرايش هاي سياسي، كليدي راهبردي براي همه دولتمردان براي خدمت رساني صادقانه در راستاي پيشرفت و اقتدار كشور است.

وي، با اشاره به ديدار اخير مقام معظم رهبري و هيات دولت اظهار كرد: انتظار مي رود دولتمردان با عملياتي و نهادينه كردن همه بندهاي توصيه هاي ايشان كه در جهت خواسته هاي مردم است براي اعتلاي كشور در زمينه هاي مختلف تلاش كنند.

امام جمعه گلپايگان با تبريك پيروزي مردم غزه افزود: اين دستاورد مهم، نشانه نصرت و فضل الهي و در اثر ايستادگي و پايداري مردم اين منطقه، با تقديم بيش از دو هزار شهيد و 10 هزار مجروح در برابر حملات ناجوانمردانه رژيم صهيونيستي به دست آمد.

حجت الاسلام ' اسماعيلي' گفت: با اين پيروزي، ناتواني رژيم صهيونيستي و هم پيمانانش در برابر حماس، نيروي مقاومت و مردم غزه بر مردم جهان آشكار شد.

وي، با اشاره به سرنگوني يك فروند پهپاد جاسوسي رژيم صهيونيستي توسط پدافند هوايي سپاه پاسداران اظهار كرد: اين اقدام از افتخارات دليرمردان سپاه پاسداران است تا دشمنان بدانند چشمان هميشه بيدار با قدرت و قوت از آسمان كشور به خوبي مراقبت مي كنند.

امام جمعه گلپايگان، با تبريك ولادت حضرت معصومه (س)، ميلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه كرامت خواستار برنامه ريزي مناسبت براي برگزاي مراسم بمناسبت اين ايام و همچنين كنگره بزرگداشت امامزادگان 17 تن گلپايگان در 13 شهريور ماه امسال با حضور قشرهاي گسترده مردم در اين شهرستان شد.

حجت الاسلام ' اسماعيلي' بر بهره مندي بيشتر مردم بخصوص جوانان از مراكز قرآني و مهدهاي قرآن كريم در گلپايگان تاكيد كرد و افزود: همه موظفيم در اشاعه فرهنگ قرآني در اين شهرستان با پيشينه مذهبي و با وجود مراجع معظم تقليد، علما و بزرگان دين از گذشته و حال تلاش كنيم.

شهرستان گلپايگان در 180 كيلومتري شمال غرب اصفهان قرار دارد

پ/7138/ 7132