۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹
کد خبر: 81301778
T T
۰ نفر
اجراي تئاترخياباني درفيروزكوه به مناسبت فرارسيدن دهه كرامت انجام شد

تهران بزرگ- ايرنا- به مناسبت فرا رسيدن دهه كرامت انجمن هنرهاي نمايشي شهرستان فيروزكوه اقدام به اجراي تئاتر خياباني با موضوع آسيب هاي اجتماعي در 10 نقطه شهر كرد.

'عليرضا فرزان' سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فيروزكوه روز شنبه در حاشيه اجراي اين تئاتر در محوطه روبروي دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر، به ايرنا گفت: اين تئاتر خياباني با موضوع آسيب هاي اجتماعي (اعتياد) و با حضور 10 نفر از اعضا و هنرمندان انجمن نمايش شهرستان تاكنون در پنج نقطه شهر به اجرا در آمده و تا پايان دهه كرامت ادامه خواهد يافت.

وي بيان كرد: اين تئاتر با زمان حدودي 15 دقيقه داستان پسري است كه آلوده اعتياد شده و در خيابان ها از مردم تقاضاي پول و كمك مي كند تا اينكه با توصيه هاي يك پزشك روانشناس اعتياد را رها كرده و به ازدواج روي مي آورد.

فرزان افزود: 'محمدعلي اسفنديار'، 'محمد بنار'، 'مجيد ضمير رضواني'، 'محمود سالاريه'، 'موسي اسفنديار'، 'فرشاد حسيني'، 'ميلاد باطبي' و 'علي جعفري' بازيگران اين تئاتر هستند و كارگرداني آن را 'پدرام عموزاده' بر عهده دارد.

وي خاطرنشان كرد: اين تئاتر خياباني تاكنون در ميدان 'ايثار' شهرك 'حضرت وليعصر(عج)'، آستان مقدس 'امام زاده اسماعيل(ع)'، روبروي دانشگاه آزاد اسلامي و ميدان 'معلم' به اجرا در آمده و اجراي آن تا پايان دهه كرامت ادامه خواهد يافت.

تهرام/8142/ 699
۰ نفر