۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81305635
T T
۰ نفر

تجليل از پيشكسوتان در جشن خانه موسيقي

۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81305635
تجليل از پيشكسوتان در جشن خانه موسيقي

تهران - ايرنا - جشن پانزدهمين سالگرد تاسيس خانه موسيقي و اختتاميه جشنواره موسيقي تهران با اجراي گروه‌هاي موسيقي و تقدير از چند چهره پيشكسوت امشب در عمارت مسعوديه برگزار مي‌شود.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، جشنواره موسيقي تهران كه به همت خانه موسيقي و درآستانه پانزدهمين سالگرد تاسيس خانه موسيقي در 6 شب با اجراي گروه‌هاي پرطرفدار موسيقي كشورمان در عمارت تاريخي مسعوديه برگزار شد، ديشب با اجراي كنسرت عليرضا قرباني و گروه اشتياق به كار خود پايان داد.

در اين 6 شب گروه‌هاي هم‌آوايان به سرپرستي حسين عليزاده و آواز محمد معتمدي، كامكارها، پالت، شمس به سرپرستي كيخسرو پورناظري، همايون شجريان و برادران پورناظري و عليرضا قرباني و گروه اشتياق با اجراي برنامه در فضاي باز اين عمارت قاجاري واقع در ميدان بهارستان به ديدار دوستدارانشان در تهران رفتند.

امروز سه‌شنبه 18 شهريور جشن پانزدهمين سالگرد تاسيس خانه موسيقي و اختتاميه جشنواره موسيقي تهران در عمارت مسعوديه برگزار مي‌شود.

در اين مراسم قرار است علاوه بر اجراي چند گروه موسيقي در سبك هاي نواحي، سنتي ايراني و كلاسيك غربي از چند چهره پيشكسوت تاثيرگذار در موسيقي ايران نيز تجليل به عمل آيد.

ژاله صادقيان مجري باسابقه راديو تلويزيون اجراي اين برنامه را برعهده دارد و قرار است منتخبي از اجراهاي فستيوال نيز در شب اختتاميه مجددا روي صحنه برود.

همچنين در اين مراسم برگزيدگان بخش دوسالانه كتاب برتر موسيقي نيز معرفي و از آنها تقدير مي‌شود.

عمارت مسعوديه در خيابان اكباتان، ضلع جنوب غربي ميدان بهارستان واقع است.

فراهنگ**9252 ** 1569