۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۰
کد خبر: 81337507
T T
۰ نفر
عزم دولت در توسعه زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي جدي است

شيراز- ايرنا- معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: عزم دولت در توسعه و گسترش زيرساخت ها و خدمات در شهرك هاي صنعتي كشور، جدي است.

سيد محمدعلي سيدابريشمي روز شنبه در جمع فعالان صنعتي خرم بيد فارس افزود: در اين شهرستان با توجه به وجود سرمايه گذاران و ظرفيت ها در بخش معادن سنگ و فرآوري سنگ ايجاد و توسعه شهرك هاي صنعتي و توسعه زيرساخت ها در اولويت برنامه ها قرار دارد و در اين زمينه اقدامات موثري انجام شده است.

مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران با اشاره به واگذاري امور عمومي شهرك صنعتي خرم بيد به شركت خدماتي، بر تقويت و حمايت از شهرك هاي خدماتي تاكيد كرد و گفت: در اين زمينه هرگونه حمايتي كه لازم باشد در چهارچوب قانون انجام مي دهيم.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس نيز در اين جلسه گفت: شهرك صنعتي سنگ خرم بيد از قطب هاي مهم فرآوري سنگ كشور محسوب مي شود كه در آن 105 واحد سنگبري و فراوري سنگ فعاليت دارند.

علي صداقت پور افزود: اين شهرك صنعتي با 148 هكتار مساحت امكانات زيربنايي شامل آب،‌ برق و گاز و شبكه مخابرات دارد و تصفيه خانه اين شهرك صنعتي نيز در مرحله ساخت و تكميل است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس افزود: باتوجه به تكميل ظرفيت اين شهرك صنعتي و نيز اشتياق سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در اين حوزه، ايجاد ناحيه صنعتي خرم بيد نيز در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: اين ناحيه صنعتي با مساحت 49 هكتار ايجاد شده و ظرفيت استقرار60 واحد را خواهد داشت.

صداقت پور ابراز اميدواري كرد با تكميل زيرساخت ها در اين ناحيه صنعتي شاهد توسعه اشتغال و رشد صنعتي در اين شهرستان باشيم.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در اين بازديد بر حل مسايل و مشكلات فعالان صنعتي اين شهرستان تاكيد كرد.

شهرستان خرم بيد به مركزيت صفاشهر در 178 كيلومتري شمال شيراز قرار دارد. ك/2

2026 /675/ 684
۰ نفر