۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷
کد خبر: 81360052
T T
۰ نفر
فیلم كوتاه داستانی آتا به بخش مسابقه جشنواره بین المللی رشد راه یافت

آستارا - ایرنا - فیلم كوتاه داستانی 'آتا' از شهرستان آستارا به بخش مسابقه چهل و چهارمین جشنواره بین المللی رشد راه یافت.

به گزارش شامگاه چهارشنبه خبرگزاری ایرنا ، با نظر هیات انتخاب چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد ، فیلم داستانی 'آتا' به كارگردانی فرشاد فاضلی مقدم و فراز آهنین فیلم سازان جوان آستارایی در بخش بین الملل این جشنواره حاضر خواهد بود و با دیگر فیلم‌های این بخش به رقابت خواهد پرداخت.

این فیلم كوتاه داستانی 34 دقیقه ای بر اساس طرحی از یك حكایت قدیمی مردم آستارا ، زندگی یك پدر پیر با پسر جوانش را كه از تقابل زندگی مدرن و سنتی متاثر شده است ، روایت می كند.

'آتا' سرگذشت پدر و پسری را به تصویر كشیده كه هر دو به یكدیگر عشق می ورزند ولی پدر پسر را اذیت می كند و پسر دیگر طاقت نگهداری و مراقبت از پدر پیر خود را ندارد.

داستان این فیلم درام اجتماعی است.

در این فیلم داستانی شركت آسمان فیلم به عنوان تهیه كننده ، فراز آهنین به عنوان نویسنده ، فرشاد فاضلی مقدم و فراز آهنین به عنوان كارگردان، ابراهیم پركاری به عنوان دستیار كارگردان و تدوینگر ، ابراهیم پركاری و معین سنجریان به عنوان تصویربردار ، الناز سیف اللهیان به عنوان طراح صحنه و لباس ، زهرا آسایش به عنوان مدیرمالی حضور دارند.

مجید جوهری ، ابراهیم جنگجو ، التفات دنیادوست ، اصغر ودودی ، سینا مرمرشاهی و مسیح عسگر زاده به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در روستای كانرود آستارا فیلمبرداری و تولید و در خردادماه امسال با استقبال گرم مردم هنردوست غرب گیلان در سینما دریای آستارا اكران شد.

به گزارش ایرنا ، بیش از یكهزار و 100 فیلم به دبیرخانه جشنواره چهل و چهارم رشد ارسال شده‌است.

این دوره‌ جشنواره فیلم رشد از 23 لغایت 30 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در ایران است كه توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار می‌شود.ك/3

535 / 695