۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴
کد خبر: 81373197
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي تاسوعا و عاشورا در كرمان

۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴
کد خبر: 81373197
محدوديت هاي ترافيكي تاسوعا و عاشورا در كرمان

كرمان - ايرنا - پليس راهور فرماندهي انتظامي استان كرمان اعلام كرد: به منظور تسهيل در برگزاري مراسم تاسوعا و عاشورا، محدوديت هاي ترافيكي در برخي مسيرهاي شهر كرمان اعمال مي شود.

به گزارش روز يكشنبه پايگاه خبري پليس، پليس راهور فرماندهي انتظامي استان در اطلاعيه اي محدوديت هاي ترافيكي روزهاي 12 و 13 آبان ماه را اعلام كرد.

در اين اطلاعيه آمده است: تردد خيل سوگواران امام حسين (ع) در روزهاي تاسوعا و عاشورا در قالب دسته جات و هيات هاي عزاداري در بعضي از معابر شهري موجب اختلال در ترافيك وسائط نقليه مي شود.

لذا پليس راهور استان وظيفه دارد با بكارگيري تمامي امكانات اعم از نيروي انساني و تجهيزاتي خود تمهيدات لازم را در جهت برقراري نظم و امنيت ترافيك در معابر شهر كرمان به اجرا بگذارد.

براساس اطلاعيه پليس راهور با توجه به اينكه عمده مراسم در مسجد قائم (عج)، تكيه فاطميه (س)، تكيه قلعه، صفه عزاخانه، ميدان شهدا، حسينيه ثارالله، تكيه عباسعلي و منزل حاج آقا خوشرو برگزار مي شود، لذا در ايام تاسوعا و عاشورا محدوديت توقف و تردد وسائط نقليه از ساعت 0700 به شرح ذير به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.



*محدوديت ترافيكي تكيه قلعه و تكيه فاطميه (س)

سه راه مطهري به سمت شمال، تقاطع طالقاني به سمت جنوب، سه راه پيروزي (امام) به سمت غرب، سه راه بلوار قلعه امام به سمت شرق

*محدوديت ترافيكي مسجد قائم (عج)

از سه راه پيروزي (امام) به سمت جنوب، از سه راه بلوار قلعه مطهري به سمت شرق، از اولين بريدگي بلوار پيروزي جنوبي به سمت شمال، از تقاطع قائم به سمت غرب

*محدوديت ترافيكي ميدان شهدا

از سه راه چمران به سمت شرق، از تقاطع ميرزارضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال، از ابتداي خيابان 17 شهريور به سمت غرب. از سه راه ايرانمنش، باهنر به سمت جنوب.

تردد در اطراف ميدان شهدا فقط در ضلع شمالي از خيابان شهدا تا خيابان شهيد باهنر مجاز خواهد بود.

*محدوديت ترافيكي حسينيه ثارالله

از ميدان بسيج به سمت شمال، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب

*محدوديت ترافيكي منزل حاج آقا خوشرو

از ابتداي سه كوچه منتهي به منزل مذكور

*محدوديت ترافيكي تكيه عباسعلي

از سه راه پروين اعتصامي به سمت جنوب، از ابتداي بلوار فردوسي به سمت شمال، از تقاطع بهداري به سمت غرب، از سه راه سپه فردوسي به سمت شمال.

8154