۳ آذر ۱۳۹۳، ۲۱:۳۰
کد خبر: 81400029
T T
۰ نفر
همايش عاشقان ولايت در شهر زرآباد كنارك برگزار شد

چابهار – ايرنا - بمناسبت هفته بسيج با حضور فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان كنارك، ريش سفيدان، معتمدين، بسيجيان و بازاريان همايش هيئت عاشقان ولايت در مدرسه شبانه روزي شهر زراباد كنارك در سيستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا ، فرمانده بسيج ناحيه سپاه شهرستان كنارك دوشنبه در اين همايش گفت: امروز دشمن بيش از هر زمان ديگري از اقتدار و بصيرت بسيجيان در هراس است و رسالت امروز ما بيشتر و سنگين تر از دوران هاي قبل است.

سرهنگ 'عباس بهادر' افزود: تفكر بسيجي راهكار اصلي مقابله با جنگ نرم دشمن است و حضور پر رنگ بسيجيان در عرصه هاي مختلف مي تواند فرهنگ ساز باشد.

وي، عشق به اسلام و نظام و مردم، برخورد خوب و اخلاق حسنه، برگزاري برنامه هاي جذاب و با نشاط براي جذب حداكثري، بها دادن به اعضا از طيف هاي مختلف و بالا بردن بصيرت و آگاهي را از جمله مولفه هاي اصلي و مورد نياز در بسيج عنوان كرد.

امام جمعه روستاي سورو نيز در اين همايش گفت: نقش و حضور بسيجيان بويژه در شرايط حساس كنوني بسيار ارزشمند است و بسيجيان به عنوان قشر دلسوز جامعه همواره گره گشاي مشكلات بوده اند.

مولوي 'عارف هوتي ' افزود:پيوند بسيجيان با اقشار مختلف نقش مهمي در توسعه هر چه بيشتر كشور كمك كند.

وي خاطرنشان كرد:ايمان و اعتقاد بسيجي در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در ميدان هاي كارزار و نبرد با دشمنان و ساير عرصه هاي داخلي و خارجي جلوه گر بوده و به خوبي ظهور و بروز پيدا كرده است.

شهردار زراباد نيز در اين همايش گفت: انديشه و ايمان فرد بسيجي به او نيرو مي بخشد تا در ميدان نظامي در مقابل همه سلاحهاي شيطاني و اهريمني دشمنان با دست خالي اما ايماني قوي ايستادگي كند.

'درويش بلوچ نيا ' افزود:امروز ثمره بسيج را مي بينيم و يكي از آرزوهاي امام راحل و رهبرمعظم انقلاب مبني بر جهاني شدن بسيج در حال تحقق است و به زودي بسيج جهاني مي شود.

وي تصريح كرد: مردم ما با حفظ روحيه بسيجي و حركت در مسير ولايت همه توطئه ها و دسيسه ها را خنثي مي كنند و اجازه تعدي به اصول و آرمان هاي اسلامي و انقلابي را نمي دهند.

در ادامه مراسم حسن فرنژاد شاعربسيجي بخش زراباد شعري در وصف انقلاب اسلامي ايران قرائت كرد.

امام جمعه شهر زراباد نيز در اين همايش در مورد مذاكرات هسته اي گفت:يكسال تمام است كه جلسات فشرده اي از سوي مسوولان دولت با كشورهاي 5+1 در حال پيگيري است و انشالله با حمايت و همدلي مردم و مسوولان اين پرونده ديپماتيك به سرانجام مطلوبي ختم خواهد شد.

مولوي مهروزهي افزود:كشور غاصب صهيونيستي و يهودي اسرائيل و كشور مسيحي آمريكا نه از ايران و نه از كشورهاي ديگر راضي نمي شوند مگر زمانيكه تابع دستورات آنها بشوند كه اين آرزو را به گور خواهند بود چراكه ملت ما اسلامي است و هرگز زير سلطه آنها نمي رود.

وي خاطر نشان كرد: در هيچ كشور غير اسلامي ما امروز درگيري داخلي نداريم غير از كشورهاي اسلامي مانند پاكستان,عراق و سوريه، همه اين كشورها اسلامي هستند و با همان تجهيزاتي كه كشورهاي غربي به آنها فروخته اندد مسلمانان را با يكديگر درگير مي كند و بدنبال تامين منافع استكباري خود هستند.

1744/