۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 81428846
T T
۰ نفر
نمايشگاه بين المللي صنعت  وتجهيزات وابسته در اصفهان گشايش يافت

اصفهان-ايرنا- نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت،صنايع كارگاهي، ماشين آلات و تجهيزات وابسته، سه شنبه در اصفهان گشايش يافت.

به گزارش ايرنا، در اين نمايشگاه توليدات و محصولات صنايع گارگاهي از استانهاي اصفهان، تهران، يزد، آذربايجان شرقي، هرمزگان و نمايندگيهاي فروش كشورهاي كره ، چين، تايوان هلند و آلمان در قالب 147 غرفه و در 8500 مترمربع فضاي نمايشگاهي ارائه شده است .

صنايع كارگاهي، ماشين آلات و تجهيزات، دستگاه هاي جوش و برش، صنايع و ماشين آلات تراشكاري، ريخته گري، فلز كاري، قالب سازي، صنايع برش، پرس، جوش و مونتاژ كاري، فناوري هاي پيشرفته صنعتي، مهندسي مجدد و بومي سازي از جمله زيرگروه ها و توليدات عرضه شده در اين نمايشگاه است .

افزايش متراژ و افزايش حضور توليد كنندگان داخلي و مجموعه هاي ماشين سازي از جمله ويژگيهاي اين نمايشگاه است.

'محمد مجيري' معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در حاشيه مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران افزود: در اين نمايشگاه سالانه، خبره ها و نخبه هاي صنعتي كشور براي معرفي و ارائه خدمات و تبادل نظر، گرد هم مي آيند.

مجيري با اشاره به اينكه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتي كشور در تمامي رسته هاي صنعتي ظرفيت هاي خوبي دارد گفت: اين نمايشگاه فرصتي خوب براي معرفي مجموعه هاي صنعتي و آشنايي صنعتگران و فناوران با يكديگر است .

وي با اشاره به آلودگي هواي اصفهان افزود: در اين راستا بايد به سمت ايجاد صنايع سبز و هايتيك حركت كرد و اين نمايشگاه باعث مي شود سمت وسوي خود را مشخص و تغيير دهيم.

وي گفت: آلودگي هواي استان اصفهان مي تواند با تدبير صنعت گران و مسئولان محيط زيست استان برطرف شود.

وي افزود: اصفهان هنوز از نظر صنعتي اشباع نشده ولي با تكيه بر صنعت گردشگري وشركت هاي دانش بنيان بايد به سمت توسعه پايدار حركت كرد.

نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت، صنايع كارگاهي، ماشين آلات و تجهيزات وابسته 25 تا 28 آذرماه در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان واقع در پل شهرستان داير است.

پ/8114 / 556 /1596
۰ نفر