۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۶
کد خبر: 81432431
T T
۰ نفر
خطيب جمعه آبادان:
دشمن با اختلاف افكني بين مسلمانان در صدد ضربه زدن به اسلام است

آبادان - ايرنا - امام جمعه موقت آبادان شعار دمكراسي غرب را سياسي دانست و گفت:دشمن با اختلاف افكني بين مسلمانان در صدد ضربه زدن به اسلام مي باشد.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام 'علي نجيبي ' در آيين نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته در مصلاي ثامن الائمه آبادان ضمن تسليت سالروز رحلت پيامبر اسلام حضرت محمد مصطفي(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) افزود:آمريكا و رژيم صهيونيستي با حمايت از گروه هاي تكفيري و داعش قصد ضربه زدن به اسلام و ايجاد اختلاف بين مسلمانان را دارند.

وي با اشاره به آِيين با شكوه اربعين حسيني و حضور ميليون ها زائر در اين مراسم اظهار داشت:اربعين باعث نااميدي دشمنان اسلام و خنثي شدن توطئه هاي آنها عليه شيعيان شد.

حجت الاسلام نجيبي گفت:پياده روي اربعين حسيني مقدمه اي براي ظهور حضرت ولي عصر (عج) است.

وي با انتقاد از سكوت مجامع بين المللي در قبال كشتار مسلمانان در كشورهاي اسلامي همچون افغانستان، عراق، سوريه، فلسطين افزود:حاميان حقوق بشر كشتار مسلمانان را جنايت نمي دانند.

حجت الاسلام نجيبي 9 دي را يكي از افتخارات نظام جمهوري اسلامي دانست و اظهار داشت:مردم با بصيرت حسيني خود تفرقه افكني ، نفاق و حرمت شكني به مقدسات را تاب نياورده و حماسه 9دي را خلق كردند.

امام جمعه موقت آبادان سالروز ارتحال ملكوتي امام جمعه فقيد آبادان را يادآور شد و گفت: آيت الله 'غلامحسين جمي' در طول هشت سال دفاع مقدس حتي يك لحظه آبادان را ترك نكرد و نماز جمعه را زير بمباران دشمن اقامه كرد.

7103/7102