۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۲۲:۳۰
کد خبر: 81433832
T T
۰ نفر
تاكيد معاون استاندار مازندران برتكميل تعريض محور نور - چمستان - امل

ساري - ايرنا - معاون استاندار مازندران بر رفع موانع اجرايي و تكميل نعريض محر نور - چمستان - آمل تاكيد كرد.

معاون امور عمراني استانداري مازندران به همراه مديركل راه و شهرسازي اين استان و نماينده مردم نور در مجلس شوراي اسلامي از عمليات اجرايي تعريض و ارتقاء محور نور _ چمستان _ آمل بازديد و دستوراتي را در جهت تسريع در انجام پروژه مذكور ابلاغ نمود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، ' علي نبيان ' هدف اصلي اين بازديد را بررسي مشكلات و موانع اجرايي پروژه تعريض محور ' نور _ چمستان _ آمل ' برشمرد و افزود: با توجه به حجم تردد و موقعيت خاص اين محور مي طلبد تا با برنامه ريزي مناسب و تامين اعتبارات كافي عمليات تعريض و چهارخطه نمودن اين محور به اتمام برسد.

وي اظهار داشت : محور مذكور به طول 42 كيلومتر بوده كه تا به امروز عمليات بهسازي آن شامل 26 كيلومتر در باند جنوبي و23 كيلومتر در باند شمالي در قالب 5 قطعه و با مبلغ قراردادي بالغ بر 360 ميليارد ريال در دست اجرا است.

معاون امور عمراني استانداري مازندران در اين بازديد خواستار توجه ويژه مسوولين ارشد استان و نمايندگان مجلس به محورهاي ارتباطي مازندران شد و عنوان نمود : اميد است در سايه تعامل و همكاري همه دست اندركاران بخش حمل و نقل به زودي شاهد ارتقاء و ايمن سازي محورهاي ارتباطي مازندران باشيم.

نبيان به اهميت جاده هاي استان اشاره و اظهار داشت : با توجه به شرايط جغرافيايي و آب و هوايي مازندران تمامي محورهاي ارتباطي آن اعم از اصلي ، فرعي و روستايي داراي اهميت ويژه اي است.

وي خواستار توجه ويژه به افزايش ضريب ايمني محور مذكور شد و اظهار داشت : بايد همزمان با عمليات تعريض و ارتقاء اين محورها ، عمليات ايمن سازي در قالب تفكيك باندهاي رفت و برگشت ، اجراي خط كشي و نصب علائم در دستور كار قرار گيرد.

گفتني است پيش از اين بازديد مهندس نبيان و مهندس حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي مازندران از عمليات اجرايي احداث كمربندي ساري نيز بازديد نمودند.ك/1

608