۱۰ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۷
کد خبر: 81446026
T T
۰ نفر
قرارگاه سازندگي قائم(عج) نشان ويژه ابرپيمانكار را دريافت كرد

تهران - ايرنا - قرارگاه سازندگي قائم(عج) در اجلاس «توسعه كيفيت در حمل‌ونقل چندوجهي و صنايع وابسته» برگزيده دريافت نشان ويژه ابرپيمانكار فوق‌تخصص در ساخت تونل شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي كل سپاه، اين اجلاس از سوي مركز ارزيابي و تحقيقات مشترك دبيرخانه توسعه صنايع ملي ايران و اتاق تعاون مركزي ايران و وزارت راه و شهرسازي و با حضور سرمايه‌گذاران و متخصصان صنعت حمل‌ونقل كشور، در مركز همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد.

همچنين در اين همايش قرارگاه سازندگي قائم(عج) به عنوان برگزيده دريافت نشان طلايي معتبرترين و خوشنام ‌ترين شركت ايراني در صنعت تونل، ابنيه و زيرساخت‌ها معرفي شد.

قرارگاه سازندگي قائم(ع) از مجموعه‌هاي تابعه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) است كه از سال 1370 فعاليت خود را آغاز كرد و در احداث تونل‌هاي بلند و كوتاه به روش‌هاي مكانيزه و نيمه‌مكانيزه با گرايش‌هاي مترو، راه و باند، ابنيه، سد، معدن، نيروگاه و انرژي فعاليت دارد.

تونل قمرود به عنوان طولاني‌ترين تونل انتقال آب خاورميانه و يكي از مهمترين طرح‌هاي انتقال آب در ايران از پروژه‌هاي خاتمه‌يافته اين قرارگاه است كه طول آن به 34 هزار متر مي‌رسد و ويژگي منحصر به فرد آن حفاري 24500 متر تونل از يك دهانه به قطر 5 / 4 متر است.

اجتمام(1) ** 7029 ** 1071
۰ نفر