۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 81452481
T T
۰ نفر
اجراي طرح نظارت بر درج قيمت و صدور فاكتور در بازار ساري

ساري - ايرنا - رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساري از اجراي طرح نظارت بر درج قيمت و صدور فاكتور براي كالا و خدمات در بازار شهرستان ساري خبر داد .

به گزارش روابط عمومي سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، ' اسماعيل هادي نژاد كياسري ' روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به مواد 15 و 16 قانون نظام صنفي مبني بر الزام واحدهاي صنفي جهت درج قيمت و صدور فاكتور، كليه بازرسان اين اداره از واحدهاي سطح شهرستان بازديد و درصورت عدم درج قيمت و عدم صدور فاكتور، براي بار اول تذكرات لازم را داده تا در صورت ارتكاب مجدد نسبت به تشكيل پرونده تخلف اقدام شود.

وي افزود: در ابتداي اجراي اين طرح، اولويت نظارت بر پاساژها و فروشگاههاي زنجيره اي و بزرگ و همچنين واحدهاي مستقر در خيابان هاي اصلي و مهم شهرستان درحال انجام است كه به زودي در ساير مسيرها نيز گسترش خواهد يافت.

وي منشاء بسياري از تخلفات صنفي را، عدم درج قيمت بر روي كالا يا خدمات عنوان كرد و تصريح كرد: در صورت قابل رويت بودن قيمت كالا، هم مصرف كننده و هم بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت نظارت بهتري نسبت جهت كنترل و جلوگيري از تخلفات خواهند داشت.

رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساري از شهروندان خواست در اجراي اين طرح همكاري داشته و مراتب مشاهده تخلف را با تلفن 124 اعلام نمايند تا مورد رسيدگي قرار گيرد.ك/1

608