۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81459977
T T
۰ نفر
رسالت بسيج رسانه در مقابل هجمه فرهنگي رسانه هاي دشمن سنگين است

زنجان - ايرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان گفت: رسالت بسيج رسانه در مقابل هجمه هاي فرهنگي رسانه هاي دشمن سخت و سنگين است و با قلم مي توان اهداف شوم آنان را برملا كرد.

سردار جهانبخش كرمي روز يكشنبه در مراسم روز بسيج رسانه استان زنجان با بيان اينكه قلم ها شهيدپرور هستند، افزود: در دوران دفاع مقدس، خبرنگاران بسيجي با حضور در صحنه هاي نبرد به رسالت سنگين خود عمل كردند و با از جان گذشتگي هرچه تمام توانستند رشادت ها و حماسه آفريني هاي رزمندگان اسلام را براي هميشه تاريخ ضبط و ثبت كنند.

وي اظهار داشت: در جنگ هشت ساله تحميلي و نابرابر كه سرنوشت جمهوري اسلامي و اسلام در آن مشخص مي شد، رزمندگان اسلام شجاعانه و حسين وار در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح جنگيدند و خبرنگاران حاضر نيز توانستند تمام پايمردي ها و صلابت ها را به تصوير بكشند تا آيندگان به صورت مستند با شجاعت و رشادت مدافعين كشور، انقلاب و نظام به شكل بهتري آشنا شوند.

سردار كرمي با بيان اينكه 21 دي ماه سالروز شهادت نخستين شهيد رسانه 'غلامرضا رهبر' به نام روز بسيج رسانه لقب گرفته است، افزود: در عمليات كربلاي پنج كه در منطقه شلمچه انجام شد، آتش دشمن به حدي سنگين بود كه باور نمي رفت رزمنده اي از آن مهلكه جان سالم بدر برد ولي ايمان، اراده و وجود روحيه جهاد و شهادت و عشق به امام و ولايت باعث درهم شكستن خطوط دفاعي دشمن شد.

وي يادآور شد: دشمن به خاطر جلوگيري از پيشروي برق آساي رزمندگان اسلام ، از زمين و هوا اين منطقه عملياتي را زير آتش گرفته بود و در چنين لحظه اي خبرنگاران

جبهه و جنگ همچنان در پي تهيه گزارش و خبر از دلاورمردي هاي رزمندگان اسلام بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج ) استان زنجان گفت: امروز نيز رسالت فعالان در عرصه بسيج رسانه بايد با روحيه خرمشهري و شلمچه اي از اسلام، ولايت، خون شهدا و حماسه آفريني هاي رزمندگان اسلام بگويند و بنگارند.

سردار كرمي افزود: ايران اسلامي اكنون نيز با هجمه سنگين رسانه هاي بيگانه مواجه است و بسيجيان اهل قلم و انديشه بايد با تمام توان و بصيرت، توطئه و ترفندهاي آنان را خنثي و بي اثر سازند.

وي اظهار كرد: بسيج رسانه استان زنجان در پي جلب و جذب 400 نفر از اصحاب رسانه و قلم است كه در طول قريب به چهار ماه از عمر خود 35 درصد از هدف خود را عملي ساخته كه اين قابل تقدير است.

597/596