۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۱۸
کد خبر: 81463473
T T
۰ نفر
نماينده ولي فقيه و استاندارگيلان: پيشرفت ايران در گرو رشد آموزش و پرورش است

رشت - ايرنا - نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان در پيام مشتركي به مناسبت هفته شوراهاي آموزش و پرورش، پيشرفت ايران اسلامي را در گرو رشد كمي و كيفي آموزش و پرورش عنوان كردند.

آيت الله ' زين العابدين قرباني' و ' محمدعلي نجفي' در اين پيام مشترك كه نسخه اي از آن عصر سه شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت؛ آموزش و پرورش را كليد توسعه‌ همه جانبه‌ ايران اسلامي عنوان و خاطرنشان كرده اند: به جهت اهميت و نقش برجسته آموزش و پرورش در توسعه، شوراهاي آموزش و پرورش يكي از عوامل توانمند براي افزايش مشاركت همه جانبه و بهره‌مندي از خرد جمعي و ايجاد محيطي پويا در جامعه به شمار مي روند.

در ادامه اين پيام مشترك افزوده شده: اينك ايران اسلامي با حول و قوه‌ الهي و با الهام از رهنمودهاي جاودانه امام راحل و رهبري هوشمندانه مقام معظم رهبري و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد، قدم در راهي گذاشته است كه پايان آن امنيت، آرامش و معيشت عزت مندانه و عادلانه خواهد بود.

آيت الله قرباني و محمدعلي نجفي در اين پيام مشترك تصريح كرده اند: شوراهاي آموزش و پرورش نيز با تمام توان و بهره‌گيري از منابع و امكانات موجود استاني و منطقه‌اي و با مشاركت همه جانبه‌ مردم در امر آموزش و پرورش، زمينه را براي تحقق اهداف مورد نظر بويژه رشد و ارتقاء سطح دانش، مهارت و نگرش فرزندان ايران اسلامي فراهم مي‌آورند.

نماينده ولي فقيه گيلان و استاندار گيلان در خاتمه اين پيام؛ سربلندي و سرافرازي را براي همه دست اندركاران تعليم و تربيت از خداوند متعال خواستار شدند.

از 25 تا 30 دي ماه ، هفته شوراهاي آموزش و پرورش نامگذاري شده است.ك/1

7296 / 695