۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 81468838
T T
۰ نفر
دبيرخانه شوراي آموزش و پرورش رامسر رتبه سوم استاني را كسب كرد

نوشهر - ايرنا - دبيرخانه شوراي آموزش و پرورش شهرستان رامسر در ارزيابي سال 93 حائز رتبه سوم در استان مازندران شد.

'محمدصادق اميني نيا' مدير آموزش و پرورش شهرستان رامسر و دبير شورا روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با تبريك 24 لغايت 30 دي ماه، هفته گرامي داشت شوراهاي آموزش و پرورش، گفت: با تلاش و همكاري دست اندركاران و اعضاي شوراي آموزش و پرورش شهرستان رامسر اين رتبه استاني كسب شده است.

اميني نيا هدف از برگزاري جلسات شوراي آموزش و پرورش را گسترش مشاركت مردمي و درگير كردن انديشه هاي مردمي و مسوولان و نظارت مردم بر امر آموزش و پرورش دانست.

حسين سروري فرماندار رامسر و رييس شوراي آموزش و پرورش شهرستان نيز در پيام مشتركي با مدير آموزش و پرورش رامسر به مناسبت هفته شوراي آموزش وپرورش تاكيد كرد كه پويايي و تحرك و توسعه هر جامعه وامدار دانش و گسترش علم در تمامي ابعاد و اضلاع آن است، از اين حيث آموزش و پرورش كه رسالت خطير آن علم آموزي و مهارت آموزي و تربيت و پرورش نسل آينده ساز و خلاق و مبتكر است، همواره واجد شأني والا و رتبه اي برجسته در قاب نگاه صاحب نظران و خبرگان حوزه هاي متعدد است.

در اين پيام آمده است: تعبير رساي رهبري معظم انقلاب از آموزش و پرورش به عنوان 'سنگ بناي جامعه' گوياي جايگاه ويژه و برتر اين نهاد است. ظرافت و اهميت كار آموزش و تربيت و وسعت آن و از طرفي وجود مشقت ها و تنگناها موجب شده كه همواره دست استعانت به سوي مردم در قالب شوراهاي مختلف يازيده شود و از احساس مسووليت تمامي نيروها و عوامل براي تحقق اهداف آموزش و پرورش سخن به ميان آيد تا در سايه هم افزايي و همكاري و تشريك مساعي جملگي عوامل تأثيرگذار بستر لازم براي اجرايي شدن آرمانها و برنامه ها و سياستهاي مصوب مهيا شود.

در اين پيام تاكيد شده است: ايجاد و راه اندازي شوراي آموزش و پرورش كه 24 دي ماه هر سال مصادف با سالروز تصويب و تشكيل آن است، به همين منظور بوده است. نگاهي به تركيب و شرح وظايف شوراي آموزش و پرورش حاكي از آنست كه همه افراد و اجزاي جامعه بايد براي رفع تنگناها و كمبودها و جبران عقب ماندگي ها در حوزه آموزش و پرورش عزم خود را جزم و با ارائه آرا و ديدگاه هاي صائب خود، مشاركتي فعالانه و مسوولانه در اين زمينه داشته باشند.ك/3

1535/608