۳۰ دی ۱۳۹۳، ۸:۱۸
کد خبر: 81471409
T T
۰ نفر
قطعي و افت فشار آب برخي شهروندان كرمانشاهي را دچار مشكل كرده است

كرمانشاه - ايرنا - قطعي و افت فشار آب شرب، ساكنان بخش هاي جنوبي شهر كرمانشاه را در روزهاي اخير با مشكلاتي روبرو كرده است.

شهروندان كرمانشاهي طي روزهاي اخير در تماس هاي تلفني با دفتر ايرنا مركز كرمانشاه، خواستار پيگيري اين موضوع از طريق مسوولان ذي ربط شدند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري كرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، علت بروز مشكل كمبود فشار و قطع آب منازل برخي از محله هاي شهر كرمانشاه را انتقال خط آب از سد گاوشان عنوان كرد.

'منصور كياور' روز سه شنبه افزود: شركت آب منطقه اي كرمانشاه به دليل مشكل كم آبي كه در مركز استان وجود داشت تصميم به انتقال يك خط آب از سد گاوشان به كرمانشاه گرفت و به علت انجام عمليات تخصصي، در شبكه آب افت فشار و قطعي پيدا شد.

وي اظهار كرد: در همين رابطه با فرماندار و مسوولين آب منطقه اي كرمانشاه جلسات متعددي برگزار شد و آن ها نيز قول دادند كه در اسرع وقت اين كار انجام و هرچه سريعتر مشكل ايجاد شده رفع شود.

وي، در خصوص اينكه آيا زماني براي انجام عمليات انتقال خط آب از سد گاوشان به شهر كرمانشاه اعلام شده است، گفت: اين كار بستگي به سرعت عمل شركت آب منطقه اي دارد و شركت آب و فاضلاب شهري نمي تواند اقدامي صورت دهد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري استان كرمانشاه گفت: هم اكنون مناطق ساكن در نواحي مرتفع شهر كرمانشاه نظير خيام، بخش هايي از شريعتي و ساكنين محدوده پايانه راه كربلا با مشكل قطعي و يا كمبود فشار آب مواجه هستند.

وي با اشاره به كاهش بارندگي هاي اخير در استان، از شهروندان خواست تا در مصرف آب صرفه جويي كنند چرا كه مشتركين پرمصرف طبق قوانين مصوب جريمه خواهند شد.

كياور در پايان از وجود 350 هزار مشترك آب در سطح استان خبر داد و گفت: 210 هزار از اين مشتركين در شهر كرمانشاه سكونت دارند.

7458/567