۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸
کد خبر: 81475662
T T
۰ نفر
امام جمعه روانسر:اهانت به پيامبر اسلام نشان دهنده هراس غرب از گسترش اسلام است

كرمانشاه - ايرنا - امام جمعه روانسر ضمن محكوم كردن اهانت مجله فرانسوي 'شارلي ابدو' به ساحت مقدس پيامبر(ص) گفت: اين اعمال در پي موج اسلام هراسي و هراس از گسترش اسلام ناب محمدي (ص) است كه در جهان بويژه در كشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي به راه افتاده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ملا عبدالله غفوري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته افزود: همه مسلمانان به حقيقت توحيد و يكتاپرستي و رسالت پيامبر اسلام (ص) ايمان و اعتقاد دارند و به دليل اهانت به ساحت مقدس ايشان داغدار هستند و آن را محكوم مي‌كنند.

وي اظهار كرد: دشمنان اسلام همواره در پي توطئه هايي براي نابودي كامل اسلام هستند و بايد مسلمانان با بصيرت، هماهنگي و اتحاد توطئه هاي آنان را خنثي كنند.

خطيب جمعه روانسر با تاكيد بر نشر آموزه هاي ديني و تقويت باورهاي اعتقادي در جامعه اسلامي، از توجه و تاسي گرفتن از سيره رسول الله (ص) و ائمه اطهار(ع) به عنوان عوامل اصلي تضمين كننده وحدت و انسجام مسلمانان ياد كرد.

ماموستا غفوري با بيان اينكه قرآن، بهترين سند براي بيان عظمت پيامبر اكرم (ص) است، افزود: وحدت به عنوان بزرگ ‌ترين نياز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را مي‌بندد.

وي با اشاره به اين موضوع كه دشمن دائم در پي تفرقه اندازي ميان مسلمانان است، اتحاد و همدلي را رمز ناكامي دشمنان و بدخواهان دانست و دفاع از انقلاب و ارزش هاي آن را جزو وظايف همگان برشمرد.

امام جمعه روانسر با محكوم كردن اقدامات گروه هاي تكفيري يادآور شد: اين گروه ها با نام اسلام جنايت مي كنند و در واقع در پي تضعيف اسلام هستند تا بتواند بيشتر بر كشورهاي اسلامي تسلط پيدا كنند.

وي با تبريك فرارسيدن ايام الله دهه فجر و پشت سر گذاشتن سه دهه افتخار و بالندگي گفت: دهه فجر دهه ارزشهاست و مقابله با ظلم و استكبارستيزي آرمان بلند انقلاب اسلامي ايران است.

567