۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱:۵۵
کد خبر: 81494904
T T
۰ نفر

ولايت‌مداري مهم‌ترين شاخصه شهدا است

۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱:۵۵
کد خبر: 81494904
ولايت‌مداري مهم‌ترين شاخصه شهدا است

اراك - ايرنا - جانشين فرماندهي سپاه روح الله استان مركزي با تاكيد بر ضرورت تداوم راه شهدا گفت: ولايت‌مداري مهم‌ترين شاخصه شهدا است.

به گزارش ايرنا، سردار «محسن كريمي» شامگاه روز پنج شنبه در آيين يادواره يازده شهيد روستاي واشه در شهرستان شازند افزود: سرپيچي از راه شهدا مساوي با انحراف است و امروز همه بايد منش رفتاري، تفكر و خواست رهبري را سرلوحه قرارداده و ادامه دهنده راستين راه شهدا باشيم.

وي افزود: ما بايد درس آزادگي، ايثار و گذشت از شهدا بياموزيم و وصيت نامه شهدا را موبه مو عمل كنيم و در مقابل توطئه هاي دشمنان هوشيار و با بصيرت باشيم.

جانشين فرماندهي سپاه روح الله استان مركزي بيان كرد: شهدا سرمايه‌هاي عظيم كشور هستند و يكي از مهم‌ترين تكاليف امروز مردم، بازخواني رشادت و ايثارگري‌هاي شهدا و آشنايي جامعه با آرمان‌هاي آنها است.

سردار كريمي ادامه داد: بايد براي گسترش و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل جديد انقلاب تلاش كرد و با الگو گرفتن از راه شهدا ،نسل هاي آينده را با فرهنگ ايثار و شهادت همراه كرد.

وي گفت: پيشرفت امروزكشور مرهون خون شهدا است و تحولات منطقه و بيداري اسلامي نيز از انقلاب اسلامي سرچشمه گرفته است.

وي افزود: فرهنگ دفاع مقدس ريشه در اعتقادات ناب و اصيل فرهنگ شيعي دارد و ما براي دفاع از همه ارزش ها و باورهاي ديني و اعتقادي خود در جنگ نرم فرهنگي با دشمنان، بايد به فرهنگ ايثار و شهادت تكيه كنيم.

وي گفت: شهدا، راه رستگاري را كه پيروي از ولايت است مشخص كرده اند.

جانشين فرماندهي سپاه روح الله استان مركزي با اشاره به ايام الله دهه فجر گفت: اين دهه فرصت مناسبي براي بيان دستاوردهاي انقلاب است و با گذشت 36 سال از وقوع انقلاب اسلامي و با وجود تحريم، جنگ و فشارها هر روز انقلاب اسلامي شكوفاتر و مقتدرتر مي‌شود.

استان مركزي شش هزار و 300 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي و نظام كرده است.ك/2

/6013/7111/