۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 81497850
T T
۰ نفر
فرماندار مهاباد: انقلاب اسلامي ايران جهانيان را مبهوت و متحير كرده است

مهاباد - ايرنا - فرماندار ويژه مهاباد در آيين صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در اين شهرستان گفت: انقلاب اسلامي ايران تمام جهانيان را مبهوت و متحرير خود كرده است.

به گزارش ايرنا، جعفر كتاني در اين مراسم كه روز يكشنبه در تيپ 364 ارتش مهاباد برگزار شد افزود: ويژگي هاي منحصر بفرد انقلاب اسلامي ايران موجب شده تا اين انقلاب به عنوان يك الگو براي تمامي كشورهاي منطقه و جهان مطرح شود.

وي با بيان اينكه در پيروزي انقلاب اسلامي همه اقشار مختلف مردم مشاركت داشتند اضافه كرد: انقلاب اسلامي به همه ثابت كرد كه حق همواره در برابر باطل پيروز است و تجهيزات نظامي هرگز قادر نيست در برابر ايمان مردم مقابله كند.

كتاني با گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران اظهار كرد: ايام الله دهه‌ فجر يادآور دلاورمردي‌ها، جان‌نثاري و همبستگي ملت ايران براي پيروزي اسلام بر جاهليت طاغوت است.

وي گفت: بر اساس همين همبستگي و اتحاد بود كه ملت ايران توانست هشت سال دفاع مقدس را در برابر كشورهاي استكباري و دشمنان تا دندان مسلح قهرمانانه مقاومت كرده و به پيروزي دست پيدا كند.

فرماندار ويژه مهاباد اضافه كرد: دشمنان نظام و انقلاب به انحاي مختلف و با توطئه ها و دسيسه هاي گوناگون همواره سعي دارند ايران اسلامي را به زانو درآورند ولي غافل از آن هستند كه ملت ايران در سايه رهبري داهيانه مقام معظم رهبري آماده هرگونه جانفشاني در راه دين و ميهن خود هستند.

وي گفت: در سايه همين مشاركت مردم و رهنمودهاي روشنگرانه رهبر معظم انقلاب است كه جوانان ايران اسلامي توانسته اند امروزه به خودباوري و خوداتكايي آن چنان بالايي دست پيدا كنند كه جهانيان را متحير سازند.

فرمانده تيپ مستقل 364 شهيد نصيرزاده ارتش مستقر در مهاباد نيز در اين مراسم با گراميداشت دهه مبارك فجر گفت: امروز ملت ايران به خوبي مسير حركت امام خميني (ره) را ادامه داده و انقلاب اسلامي ايران هر روز شكوفاتر از روز گذشته مي شود.

امير سرتيپ موسي حامد بابايي يكي از اصلي ترين عوامل پيروزي انقلاب اسلامي حضور مرجعيت در خط مقدم و در رأس آن امام خميني (ره) دانست و افزود: امام (ره) با هدايت هاي حكيمانه خود، كشتي انقلاب را از بحران هاي پرخطر عبور داد و آن را به ساحل پيروزي رساند.

وي اضافه كرد: انقلاب اسلامي ايران موجب شد تا شكاف هاي عميق بين ارتش و مردم براي هميشه از بين برود و ارتش با مردم پيوند خورده و در راستاي آرمان هاي مقدس نظام قرار گيرد.

در ادامه اين مراسم كه امام جمعه مهاباد، مسوولان محلي و شماري از فرماندهاي نيروهاي نظامي و انتظامي اين شهرستان نيز حضور داشتند آيين سان و رژه نيروهاي مسلح مستقر در ميدان برگزار شد.

شهرستان مهاباد با 217 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و 116 كيلومتري مركز استان واقع شده است.

6185/6008