۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81499546
T T
۰ نفر
بزرگترین جمعه بازار خودرو كشور در مشهد بهره برداری شد

مشهد - ایرنا - بزرگترین جمعه بازار خودرو كشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر روز دوشنبه طی مراسمی در منطقه قاسم آباد مشهد به بهره برداری رسید.

مدیر عامل سازمان میادین میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری مشهد دراین مراسم گفت: این جمعه بازار با ظرفیت پنج هزار دستگاه خودرو برای خرید و فروش در پنج لاین و توقفگاه عمومی برای سه هزار دستگاه خودرو به مساحت 20 هكتار احداث شده است.

جلال قربانی هزینه اجرای این پروژه را 30 میلیارد ریال ذكر كرد و افزود: این بازار دارای دفاتر كارشناسی، بیمه، قولنامه، اسناد رسمی و بانك می باشد.

وی با اشاره به وجود 20 بازار میوه، تره بار و ارزاق عمومی در مشهد افزود: همزمان با افتتاح جمعه بازار خودرو، یك بازار جدید میوه، تره بار و ارزاق عمومی نیز در بلوار طبرسی شمالی مشهد بهره برداری شد.

وی اظهار كرد: این بازار به مساحت 350 متر مربع و با هزینه 21 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

به گفته وی، هم اكنون پنج بازار میوه، تره بار و ارزاق عمومی در شهر مشهد با پیشرفت فیزیكی 85 تا 95 درصد در دست ساخت می باشد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بهره برداری از جمعه بازار خودرو توسط شهرداری در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان مشهد می باشد.

سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم با بیان اینكه ترافیك نمایشگاه بین المللی از دغدغه های جدی شهر مشهد بوده است، افزود : با انتقال بازار خودرو به محل جدید از حجم ترافیك این منطقه نیز كاسته خواهد شد.

پیش از این جمعه بازار خودرو مشهد در محدوده میدان نمایشگاه بین المللی و فاقد امكانات و شرایط مناسب بود و با توجه به قرار داشتن آن در محدوده جاده ییلاقی طرقبه شاندیز به ویژه در روزهای تعطیل، مشكلات ترافیكی این محدوده را مضاعف می كرد.

7505 / 6053