7 طرح عمراني ويژه دهه مبارك فجر در نيكشهر افتتاح و كلنگ زني شد

زاهدان- ايرنا- هفت طرح عمران شهري، برقرساني، آموزشي و بهداشتي در بخش هاي بنت و مركزي نيكشهر به ميمنت دهه مبارك فجر با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار سيستان و بلوچستان، نماينده مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و مسوولان محلي و قشرهاي مختلف مردم افتتاح و كلنگ زني شد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار سيستان و بلوچستان در حاشيه مراسم افتتاح اين طرحها در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به خدمات دولت در منطقه از تلاش مسوولان نيكشهر براي خدمت بي منت به مردم قدرداني كرد و افزود: همه مسوولان بايد در جهت حل مشكلات مردم بكوشند و از هيچ تلاشي دريغ نورزند.

دكتر 'باقر كرد' اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي پيشرفت هاي خوبي در زمينه هاي مختلف حاصل شده است و هر روز شاهد كسب پله هاي ترقي در جاي جاي كشور به ويژه در سيستان و بلوچستان هستيم.

فرماندار نيكشهر نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با قدرداني از خدمات دولت در مناطق محروم خاطرنشان كرد: بهره برداري از 33 طرح ويژه دهه مبارك فجر با افزون بر 60 ميليارد ريال اعتبار از 12 بهمن ماه جاري آغاز شده است.

صاحب گل صالحي افزود: امروز به ميمنت دهه مبارك فجر شش طرح در بخشهاي بنت و مركزي نيكشهر افتتاح و كلنگ زني شد.

وي اين طرحها را شامل برقرساني به روستاي آبگاه وانان، بوستان كودك شهرداري بنت، رونمايي از مجسمه و ميدان ميركمبر، بهره برداري از بوستان دهياري روستاي آبگاه دبار و بهره برداري از مدرسه چهار كلاسه كوچينك ذكر كرد.

فرماندار نيكشهر ادامه داد: همچنين به مناسبت دهه مبارك فجر كلنگ ساخت مركز بهداشتي درماني كوچينك و مدرسه شش كلاسه آبگاه دبار به زمين زده شد.

صالحي گفت: در مجموع براي اجرا و كلنگ زني طرحهاي ياد شده افزون بر 22 ميليارد ريال هزينه شده است.

3043 / 6081