۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۷:۵۴
کد خبر: 81506332
T T
۰ نفر
طرح توسعه اورژانس بیمارستان سوختگی شهیدزارع ساری به بهره برداری رسید

ساری-ایرنا- طرح توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان سوختگی و روانپزشكی زارع ساری به عنوان تنها مركز استان های شمالی شنبه شب با حضور دكتر 'هاشمی' وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تجهیز و انجام امور عمرانی اورژانس بیمارستان شهید زارع ساری با 18 میلیارد ریال اعتبار انجام شد .

فضای اورژانس بیمارستان سوانح سوختگی شهید زارع ساری از 300 به 500متر مربع افزایش یافته است و همچنین اتاق شست و شوی شیمیایی برای ارائه خدمات به بیمارانی كه دچار سانحه سوختگی شیمیایی می شوند ، به این بخش اضافه شده است.

دو تخت ایزوله و چهار تخت بستری به امكانات موجود در اورژانس این بیمارستان افزوده شد كه با افزایش فضا و تجهیزات ظرفیت پذیرش مصدومان سوختگی جمعی ناشی از انفجار و آتش سوزی در این بیمارستان تخصصی اضافه شده است .

بخش تریاژ با استانداردهای موجود برای پاسخگویی پرستاران به بیماران نیز در این بیمارستان ایجاد شده است.

بیمارستان سوختگی زارع در حال حاضر 200 تخت فعال شامل 130 تخت روانپزشكی و 70 تخت سوختگی دارد و بیش از 500 نفر كادر درمانی اعم از پزشك متخصص و فوق تخصص در آن فعالیت دارند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی درمدت دو روز سفر به مازندران چندین پروژه بهداشتی و درمانی كه با هزینه بیش زا یكهزار میلیارد ریال اجرا شد را بهره برداری می كند .

بهره برداری 150 خانه بهداشت روستایی ، ساختمان دانشكده دندانپزشكی ساری ، سی تی اسكن بیمارستان های بوعلی سینای ساری و رازی قائمشهر بخشی این طرح ها به شمار می رود . ك/2

2096/6097