۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 81514361
T T
۰ نفر

سیل به تاسیسات زیربنایی اسفراین خسارت زد

۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۴
کد خبر: 81514361
سیل به تاسیسات زیربنایی اسفراین خسارت زد

بجنورد - ایرنا - جریان سیل در نخستین ساعات بامداد امروز شنبه به تاسیسات زیربنایی شهرستان اسفراین در خراسان شمالی خسارت زد.

معاون فرماندار اسفراین به خبرنگار ایرنا اظهار كرد: به همین منظور دستگاه های خدمت رسان به مناطق سیل زده اعزام شدند كه بر اساس اطلاعات اولیه سیل به راه های روستایی، واحدهای مسكونی و محصولات كشاورزی و دامی خسارت وارد كرده است.

'علی اصغر یحیی آباد' گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان خسارت وارده در دست نیست.

رییس جمعیت هلال احمر اسفراین نیز به خبرنگار ایرنا اظهار كرد: براثر جریان چهار مورد آبگرفتگی منازل در روستاهای ادكان، نیشكیش، چشمه خالد آباد و جوشقان گزارش شده است.

'مرتضی حق شناس' افزود: هم اكنون امدادگران در حال امدادرسانی به روستاهای سیل زده هستند و در این راستا مشكل برخی از آبگرفتگی های واحدهای مسكونی برطرف شده است.

وی از نجات نوجوان 15 ساله در سیل شهر اسفراین خبر داد و افزود: این نوجوان پس از نجاب برای مداوا به بیمارستان امام خمینی این شهرستان منتقل شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی اسفراین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: راه های روستایی كلاته میرزا در دهستان زرق آباد و روستایی گورپان در بخش مركزی دچار خسارت و آب گرفتگی سطح جاده شده كه هم اكنون نیروهای راهداری مشغول بازگشایی آن هستند.

بر اساس اعلام اداره هواشناسی اسفراین در دو روز گذشته حدود 57میلیمتر باران در این شهرستان باریده است.

مركز شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 60كیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.ك3

ص/6042