۵ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۴۱
کد خبر: 81518079
T T
۰ نفر
دانش آموزان صحنه اي ميزبان قصه گويان بين المللي شدند

كرمانشاه - ايرنا - قصه گويان داخلي و خارجي شركت كننده در هفدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي كرمانشاه با حضور در كانون پرورش فكري شهر صحنه با دانش آموزان ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا،ليلين رودريگر وينرينگ، قصه گوي استراليايي به همراه مريم نوشاد و قباد همداني قصه‌اي را با عنوان 'چرا خفاش‌ها برعكس آويزان مي‌شوند؟' براي دانش آموزان و كودكان صحنه ايي روايت كردند.

قصه گوي استراليايي با بيان اين كه شيوه قصه‌گويي او به گونه ايي است كه زندگي و قصه‌هاي عاميانه را با هم تركيب مي‌كند، افزود: استفاده از شيوه هاي به روز شده در هنر قصه گويي در جذب كودكان امروز كه انواع سرگرمي هاي رايانه اي را در اختيار دارند، مي تواند كمك كند و مباحث تربيتي را به اين نسل انتقال دهد.

وي با بيان اين كه قصه گويي و قصه خواني نقش به سزايي در رشد و شكوفايي خلاقيت در كودكان دارد، اظهار كرد: قصه مي تواند به كودك كمك كند تا شخصيت هاي خوب و بد را بشناسد و به انتخاب الگوي مناسب اقدام كند.

هفدهمين جشنواره بين المللي قصه گويي از 27 بهمن به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگي هنري آفرينش كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه برگزار شد.

6539/7454